Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:gave: God jul Frigg :gave:

:tree: Go jul Marianne :tree:

:nissekyss: :nissekyss: :nissekyss: :nissekyss: :nissekyss:

Massasjen va nydelig!!!! rett og slett perfekt start på ferien.. Ble massert fra topp til tå bokstavlig talt.. Store sommerfugler i magen når kl be 19 og B kom.. Kan ikke huske sist jeg hadde en slik lykke følelse :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er altfor mye som har skjedd.. Jeg og B hadde våres første "krangel" i går, han såg ikke på det som en krangel, men jeg ble iallefall lei meg.. Ellers har vi bare hatt det perfekt, vi e vel et par nå vil jeg tro.. ingen av oss har lov å holde på med andre iallefall ;) Jeg reiser til oslo å besøker han i midten av januar.. Han har vært me meg i to netter og alt er egentlig bare fryd og gammen.. Har en lykkefølelse me han som ikke kan beskrives, samtidig er jeg redd.. Redd for å bli såret og lei meg, han sitter me den samme følelsen..

Julaften var flott, fikk to gavekort på velvære\spa, pysjamas, 3000, grytekluter, sportstrøye, ullstillongs, krydder og olje, gavekort på tilbords, topp, tjukkesokker, nissefigur, votter, og det var vel det tror jeg.. Er iallefall storfornøgd :)

I går var her full orkan. Er fasinerende med natur krefter, liker slike ting. Det som ikke er noe gøy er alle ødleggelsene, det er vanvittig hva naturkreftene kan gjøre.. Blåser kraftig enda, så er blitt oppfordret om å holde oss innendørs i dag og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg og :gjeiper: Uansett så holder jeg på mottoet: bedre å angre på noe man har gjort, enn å angra på noe man ikke har gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg og :gjeiper: Uansett så holder jeg på mottoet: bedre å angre på noe man har gjort, enn å angra på noe man ikke har gjort..

Helt enig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har slettet dagboka mi. :opplyser:

Gratulerer så mye! Håper dere får det til å funke! :klem:

Skjønner godt at du er fornøyd når du fikk så mye fint til jul! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du har slettet dagboken din Mia, kommer vel kanskje ei ny??

Da jeg møtt FR, har ikke klart å fortelle han at jeg har møtt igjen B, hvorfor aner jeg ikke.. Kanskje fordi jeg er redd for å miste han? at det da aldri i livet kan bli noe mellom oss (selv om vi egentlig har pratet om det..)? Jeg har vært så usikker.. I sta kom han å hentet meg, var ganske så fyllesyk, så da funker frokost på burger king.. Klarte enda ikke å si noe til han.. Vi for å shoppet til leiligheten hans, og oppfører oss jo som et par når vi handler.. På vei hjem sa jeg bare at jeg måtte si han noe, og fortalte ting som det var.. Såg han reagerte og sa at han ikke hadde noe troa på meg og B... Planen har vært at jeg skulle besøke han på fredag, og når jeg gikk ut av bilen sa jeg "ser deg på fredag da.." "ja vi får se på det.."

Får vi bare se hva som skjer med vennskapet våres, vil jo ikke miste han, men det måtte jo skje en eller gang at en av oss fikk en partner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kommer nok ingen ny dessverre.

Men jeg skal prøve å holde meg oppdatert her inne når jeg kan ;)

Hmm.. han må jo bare akseptere at du finner deg en annen som du sier ja.. Håper dere ikke mister vennskapet pga det da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du gjøre, trist at du ikke har dagbok lenger :trist:

Da har jeg vært med B igjen, og det er som hver gang jeg er med han: jeg er ikke i tvil.. Tvilen kommer når jeg er alene og tenker.. Nå reiser han til oslo om noen timer, også til new york i morgen tidlig.. Jeg reiser til oslo å besøker han om 15 dager, så dette skal nok gå fint.. Fortalte om hva FR hadde sagt og B hadde full forståelse for rekasjonen hans, han hadde hatt akkurat det samme om det var hans vennine.. Nå er det bare å sosialisere og aktivisere seg slik at dagene fyker avgårde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er B i new york.. Fikk melding i dag tidlig fra han om at de var på vei til flyplassen og han var glad i meg.. fikk melding får de boarda flyet at han va gla i meg :rodmer: Søte B!!

Planen er klar for hvordan jeg skal få tiden til å gå: jeg blitt småhekta på wordfeud!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er klar for hvordan jeg skal få tiden til å gå: jeg blitt småhekta på wordfeud!!!

Veldig, veldig mange som har blitt hekta på det visstnok :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva du heter da frigg?

I går var jeg og A ute med FR å spiste, go'gjengen samla :) Etter nyyyydelig god mat (kylling med pesto, soltørket tomater og festa ost), så spiste vi drit god kake!! A og FR laste ned Wordfeud, så vi satt i sofaen resten av kvelden å spilte mot hverandre :fnise:

Kom fra FR at han hadde mistet litt respekt for meg, og det må jeg bare godta, men jeg sa og at det klarer vi nok fikse :)

I kveld skal kompis A få hilse på familien, han skal være med ut til søstern å spise pinnekjøtt.. Så skal vi sta å møte FR og noen venner av han og skyte opp raketter.. Drømmen hadde jo vært å klina med B kl 00, men må si meg fornøgd som går inn i den nye året med de to beste kompisene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår!! :gratulerer:

Dagen i går var koselig. Hadde med A ut til min familie å spiste pinnekjøtt der.. Så reise vi inn til FR som var med et vennepar. Der satt vi å skravlet og drakk vin. Såg på rakettene ved midnatt og da gikk strømmen. Tente masse lys og spilte scrabbel. Damen til bestekompisen til FR til oss "det kommer til å bli dere to..." Det benektet vi såklart, de vet jo ikke at jeg holder på med B..

Dagen i dag har vært så lat så overhode mulig, skal bli litt godt å komme inn i rutiner igjen og ikke bare tilbringe dagene på sofaen å se tv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...