janne84 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #481 Del Skrevet 14. november 2011 Er ikke klar for enda ei uke på jobb.. Er dette her seriøst slik det skal være? Jobbe mandag til fredag og glede seg til helg hver uke? og å vente på sommerferie og de rød dagene hvert år? Skal man seriøst holde på slik til man blir pensjonist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 14. november 2011 #482 Del Skrevet 14. november 2011 Er ikke klar for enda ei uke på jobb.. Er dette her seriøst slik det skal være? Jobbe mandag til fredag og glede seg til helg hver uke? og å vente på sommerferie og de rød dagene hvert år? Skal man seriøst holde på slik til man blir pensjonist? Kan se slik ut ja Ikke noe juleferie å se frem til heller i år så (bare for å gni det inn liksom ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. november 2011 #483 Del Skrevet 14. november 2011 Hva er juleferie?? Dessverre ser det ut til at det er slik det er ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #484 Del Skrevet 14. november 2011 Nei, er ikke noe juleferie i år.. har en feriedag igjen da, så den skal jeg bruke i romjula.. Litt tunge dager for tiden, ser ikke helt lyst i tunnelen, men det kommer seg nok Nå er det natta, så går nok morgendagen fort. Tidligvakt på jobb, deretter trening, så ut å spise med de beste - FR og A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. november 2011 #485 Del Skrevet 14. november 2011 Er ikke klar for enda ei uke på jobb.. Er dette her seriøst slik det skal være? Jobbe mandag til fredag og glede seg til helg hver uke? og å vente på sommerferie og de rød dagene hvert år? Skal man seriøst holde på slik til man blir pensjonist? Sånn føler jeg det også akkurat nå, men det går i perioder.. Håper du ser noen lyspunkter i hverdagen også. Jeg har funnet ut at det er viktig å ha noe å se fram til. Både store og små gleder. Men det er ikke alltid like lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 15. november 2011 Forfatter #486 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg tror B er hovedgrunnen til at jeg har det tøft.. Har ikke hørt noe fra han på noen dager, jeg vet overhode ikke hvor jeg har han. Irriterer meg at han har slik "tak" på meg. Søstern sliter også med sitt, så jeg må være flink å stille opp der. Mye styr på jobben for tiden, har fått en ekstra fridag med styrer, men det skal være hysj hysj! Vet det meste vil fikse seg hvis\når jeg får prata med B.. Kaldt og minusgrader ute, så nå er det ut å skrape bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 15. november 2011 #487 Del Skrevet 15. november 2011 Uff, livet skal visst ikke være en dans på roser har jeg funnet ut. Og til tider så føler man at absolutt alt kommer på en gang. Håper at ting ordner seg for deg snart vennen. Godt at du har fått en ekstra fridag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 15. november 2011 Forfatter #488 Del Skrevet 15. november 2011 Ja det håper jeg og det kommer det nok til å gjøre.. Syns bare det har vært så masse styr de siste to årene, hver gang jeg føler at ting går bra så skjer det noe.. Men det er kanskje slik det er? I morgen reiser bestekompis A ut igjen på bøljan blå og, 4,5 uke til neste gang jeg får se han... Hvorfor faller jeg ikke for slike personer som han? Det er seriøst ikke noe vondt i han, han stiller opp uansett - jeg kan ringe 4 om natten i beruset tilstand og han tar seg alltid tid til å prate og høre på bablinga mi :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. november 2011 #489 Del Skrevet 16. november 2011 Kanskje du faller for han etterhvert? Uansett, den kjærligheten kan ingen styre.. Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 18. november 2011 Forfatter #490 Del Skrevet 18. november 2011 O' du deilige helg!! Tankene er svirrer dessverre rundt, altfor mye styr på jobben, jeg står i det som verneombud, jeg skal og er nøytral i saken, men jeg syns det hele er blodig urettferdig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. november 2011 #491 Del Skrevet 19. november 2011 Er ikke klar for enda ei uke på jobb.. Er dette her seriøst slik det skal være? Jobbe mandag til fredag og glede seg til helg hver uke? og å vente på sommerferie og de rød dagene hvert år? Skal man seriøst holde på slik til man blir pensjonist? Du... det der har jeg og tenkt på. Hvis alt er jobb i 5 dager så 2 dager med kos... Hvor blir gleden over livet av? Tror på og finne de små fine tingene hver dag som får deg til og smile. En katt som vil ha kos. Et eldre par som holder hverandre i hånden. En kopp latte på favoritt cafèen. En telefonsamtale med en god venn. En bukett blomster... Tror vi er for flinke til og tenke på hverdagen som stress, uten og ta oss tid til og se på det fine rundt. Og er man flinkere til det, så går kanskje dagene litt lettere og? PS! Har forresten prøvd og skrive et utfyllende svar om TM og autismen i boka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. november 2011 #492 Del Skrevet 19. november 2011 Marianne sier det veldig bra. Vi er nok alt for dårlige på å finne de små gledene her i livet og spesielt mandag - torsdag Håper du får en fin helg hvor du stresser ned og lar jobb være jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 19. november 2011 Forfatter #493 Del Skrevet 19. november 2011 Ja dere har nok rett. "fant" et slikt øyeblikk på onsdag, da var jeg ut med søstern og skulle hjelpe til med barna, svogeren skulle på et møte. Søstern sliter da veldig etter fødselen, har vært redd for at det er fødselsdepresjon, hun har vært i en del samtaler og gråter ikke så ofte nå. Skjedde noe med urinrøret under fødselsen, så hun må sette kateter på seg selv i 3 mnd fremover, det ødlegger mye for henne.. Tobias er nå 1 mnd gammel og er såklart verdens nydligeste, på onsdag sang jeg til han og fikk god øyenkontakt, der er noe søstern eller svogeren ikke har fått noe særlig til - men det skjedde med tanta ja Har virkelig fått sove ut, ble 11 timer i natt du gitt.. Om et par timer skal jeg til byn å fare på kafe med ei vennine, deilig lørdag! I går ble jeg ferdig med 8 julegaver, får se om jeg finner noen flere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. november 2011 #494 Del Skrevet 19. november 2011 Håper du har kost deg med kafebesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. november 2011 #495 Del Skrevet 19. november 2011 Håper du har kost deg i dag! Greit å få unna noen julegaver i november, så ikke alt går på desemberlønna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 20. november 2011 Forfatter #496 Del Skrevet 20. november 2011 Var veldig koslig i går. Var på kafe, hadde to venniner på besøk, spiste mat og såg film, så drakk vi vin og spilte spill. Jeg og ho ene havnet på , ble en spontan tur på byn. Havnet med en gjeng fra canadia, det var helt greitt. Han ene (Simon) var good looking, dessverre var tankene mine hos B. Må få avklart ting med han før jeg roter rundt, lov å se og ikke røre Sendte en del meldinger med B i går.. Hva er greia med at han plutselig ikke lenger svarer? han kan ikke ha gått tom for strøm, for jeg ringte han halv fire i natt (ja vet det var dumt, fylla har skylda!), tok ikke tlf da heller... Han der fyren der gjør meg rett og slett gal!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. november 2011 #497 Del Skrevet 20. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. november 2011 Forfatter #498 Del Skrevet 22. november 2011 Slik har de to siste dagene vært... Nettopp vært med legen, han ville at kroppen skulle prøve å fikse det selv. Problemet er at jeg må på jobb i morgen, er jo ikke folk igjen på avdelingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. november 2011 #499 Del Skrevet 22. november 2011 Slik har de to siste dagene vært... Nettopp vært med legen, han ville at kroppen skulle prøve å fikse det selv. Problemet er at jeg må på jobb i morgen, er jo ikke folk igjen på avdelingen.. Er du syk, så er du syk! Det er viktig å lytte til kroppen og at den får hvilt seg. hvis ikke tar det bare enda lengre tid før du blir frisk. GOd bedringe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. november 2011 Forfatter #500 Del Skrevet 22. november 2011 Holder meg hjemme i morgen og.. Tanken på å være med barn tar knekken på deg, så da har jeg ingenting på jobb å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå