L@dy Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Vi har funnet ut at for oss vil det være best å kjøpe gjestesenger som vi raskt kan sette bort på lageret, derfor tenker jeg at en av disse kan være ok: http://www.jysk.no/4/96/3005500/a/catalog Blir nok antaglig enten den som heter Fokus Lux, eller Magda, men greitt å høre om det er noen som har erfaring med de. Bruken er ment til å være helgebesøk, kanskje noen dager lenger, men ikke ukesvis.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Jeg bumper upp denne tråden, for jeg lurer på det samme! Er disse sengene ok å sove på et par netter? Anonymous poster hash: 5f921...008
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 De er ikke særlig behagelige, men for en natt eller to går det nok greit.. Spørs også på gjesten, om h*n liker harde eller myke senger. Jeg ville heller anbefalt en av de høyeste opplåsbare, men jeg elsker myke senger... Anonymous poster hash: 956ee...300
Kamikatze Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Enig med den over her. Kjøp heller luftmadrass der, med innebygget 240V luftpumpe. Pumpa fyller og tømmer senga. Men jeg ville spandert en vaskbar, tynn og rimelig overmadrass, for bedre fukttransport. Slike stålrammer er ikke særlig sterke, og madrassene heller ikke så tjukke at det gjør noe. Sover mye bedre på en luftmadrass. Og de er ofte under halve prisen av en sånn "feltseng". De gir også mer bevegelsesrom, og i kalde rom på kalde dager kan du tømme dem for luft, og fylle dem igjen foran en vifteovn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå