Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen av dere har prøvd den nye havregrøten som har kommet, porsjonsbeger fra AXA Great, kommer i tre forskjellige typer. Lurer på hva dere synes og om dette er et bra alternativ til frokost? Synes det er greit å ta med meg på jobb, bare tilsette varmt vann. Pleier å spise to stk knekkebrød, men jeg blir så utrolig sulten før lunsj. Denne grøten har 180 kcal pr porsjon.

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Du sparer masse pengar på ganske enkelt å lage deg havregraut sjølv i mikroen på null tid. Då kan du justere sukkermengda og.

Skrevet

Du sparer masse pengar på ganske enkelt å lage deg havregraut sjølv i mikroen på null tid. Då kan du justere sukkermengda og.

ja du sier noe der, men jeg har ikke mikro på jobb, og jeg rekker ikke å spise hjemme, da tar det enda lenger tid til lunsj..

Skrevet

Nå har jeg ikke smakt de, men jeg er veldig glad i å spise AXA havregrøt med blåbær på boks. Jeg har alltid en liggende hjemme i tilfelle jeg skulle ha forsovet meg eller er bare på farten og ikke har tid til å spise frokost, lunsj eller mellommåltid. Det er så greit at man kan bare helle i varmt vann og ta med seg en skje.

Skrevet

Jeg har smakt blåbær med aprikos, syntes ikke den var noe å rope hurra for.. kanskje de andre er bedre :)

Skrevet

Jeg synes den er god og kunne godt spist denne til frokost, men jeg lurer på om det er et bra valg? Jeg tenker da på sukker, karbohydr og slike ting. Jeg er ikke så flink til dette, så derfor spør jeg. For kalorimessig er det helt perfekt egentlig, litt under anbefalt egentlig, men greit nok

Skrevet

Jeg synes den er god og kunne godt spist denne til frokost, men jeg lurer på om det er et bra valg? Jeg tenker da på sukker, karbohydr og slike ting. Jeg er ikke så flink til dette, så derfor spør jeg. For kalorimessig er det helt perfekt egentlig, litt under anbefalt egentlig, men greit nok

De har nøkkelhullsmerke har de ikke?

I såfall er de innenfor det myndighetene vil kalle sunt.

Selv synes jeg at 1 er litt lite, blir ikke ordentlig mett. Jeg tar også mer vann i enn det streken.

Gjest navnelapp
Skrevet

Havregraut:

1 dl havregryn

1,5 dl mjølk

1,5 dl vatn

Ei klype salt

1 ts smør

Ha alt i ei skål med gladpack på, og la det stå i mikrobølgeovn til det kokar opp. Ta det ut og la det stå på benken i 4-5 minutt. Rør og spis med sukker på. Pris: 1,50.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...