Gå til innhold

Husker ikke tittelen på en film, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Da jeg var liten så jeg en film om det jeg mener å huske var en bror og en søster, som vokste opp under vonde forhold. Hun var (sannsynligvis) autist eller noe, og han beskyttet henne.

Da de ba nattbønn, sa han alltid "amen", også sa hun "and awomen". I tillegg hadde hun en sånn tvangshandlings-aktig frase hun gjentok helle tiden a'la "chekabee, chekabee" eller noe.

Noen som klarer å hjelpe meg? Som forstår hvilken film jeg tenker på?

Jeg ser for meg henne i hvit nattkjole, med litt sånn ung Jodie Foster-aktig utseende. Ganske skitten og forsømt.

Kan det forresten være "Nell" jeg tenker på? Og blander "broren" med legen? Noen som har sett den?

Endret av kaprifolen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Da jeg var liten så jeg en film om det jeg mener å huske var en bror og en søster, som vokste opp under vonde forhold. Hun var (sannsynligvis) autist eller noe, og han beskyttet henne.

Da de ba nattbønn, sa han alltid "amen", også sa hun "and awomen". I tillegg hadde hun en sånn tvangshandlings-aktig frase hun gjentok helle tiden a'la "chekabee, chekabee" eller noe.

Noen som klarer å hjelpe meg? Som forstår hvilken film jeg tenker på?

Jeg ser for meg henne i hvit nattkjole, med litt sånn ung Jodie Foster-aktig utseende. Ganske skitten og forsømt.

Kan det forresten være "Nell" jeg tenker på? Og blander "broren" med legen? Noen som har sett den?

Jeg har sett den. Du tenker nok på filmen Nell. Hun går rundt i en hvit kjole ja, og det er Jodie Foster som spiller. Kjempe fin film.

Skrevet

Takk for hjelpen! :)

Har lyst til å se den igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...