hilli Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Er det fler enn meg som syns denne serien er hysterisk morsom? Jeg har seriøst ledd høyt for meg selv av de siste episodene (og det har ikke skjedd siden Ari Gold, fra Enotourage hvis noen er i tvil, ble utsatt for en mannlig stripper på kontoret). Egentlig så har jeg på følelsen at jeg er ganske alene om å like denne typen humor, har intrykk av at mange syns at det enten er ekkelt eller slitsomt, i hvert fall syns mine venner det...
noblesse Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Eeeeelsker Californication! Hank og Karen
hilli Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2011 Godt å se at jeg ikke er alene Stakkars Hank, nå har han rota det skikkelig til for seg selv.
Samulita Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Utrolig bra serie. Skal se den siste episoden i kveld, faktisk Det eneste jeg ikke liker er at Charlies sjef (Collini out...) er borte. Den morsomste og mest bisarre karaktereren jeg har sett på veldig lenge!
Eidi_81 Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Kul serie, liker de kjappe kommentarene og hvordan ingenting er flaut å snakke om... Og så er jo Hank snill, det er bare det at han tråkker feil hele tiden...
Morea Skrevet 22. februar 2011 #7 Skrevet 22. februar 2011 Hank er fantastisk! Må like ham uansett hva han gjør! Men glad for ikke å være involvert for å si det sånn. Hank er egentlig snill han,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå