Tirell Skrevet 26. oktober 2003 #1 Skrevet 26. oktober 2003 Er peis"vinduet" ditt nedsotet? Papir med litt vann på Dypp det lett i asken Tørk av glassplata og Vips: Rent!!
monja Skrevet 26. oktober 2003 #2 Skrevet 26. oktober 2003 Akkurat sånn gjør jeg og det. Resultatet blir fantastisk bra :D
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2003 #3 Skrevet 26. oktober 2003 Blir det helt rent da? :o Ikke bare sota som forsvinner, men også det som er "brunt"??? Wow! Det må prøves!!! K
Tirell Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2003 :o Ikke bare sota som forsvinner' date=' men også det som er "brunt"???[/quote'] Vi kunne ikke se igjennom glasset, det var ett fargekart av sort, brunt og grått... inntil vi prøvde dette. :D Straks mye koseligere!
@shygirl@ Skrevet 27. oktober 2003 #6 Skrevet 27. oktober 2003 Tusen takk for tipset! Skal prøve det i morgen...
Gjest Malena Skrevet 27. oktober 2003 #8 Skrevet 27. oktober 2003 Takk for tipset, ifjor stresset jeg med rengjøringsmidlene som jeg bruker på den keramiske komfyrtoppen min. Måtte bruke både skrapen og pussemiddelet for å få glasset rent... avsluttet med Ajax Vinduspuss bare for sikkerhetsskyld - men da var det jammen rent også...
Gunilla Skrevet 27. oktober 2003 #9 Skrevet 27. oktober 2003 Godt tips! Bedre enn salmiakk-giften jeg har brukt til nå. AT jeg ikke har tenkt på dette før.... :oops: :oops: . Jeg som tilogmed har jobbet med historieformidling til barn og fortalt/demonstrert pussing av kobber med samme metode Billig og effektivt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå