yxnyx Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Ser stadig vekk at folk etterspør menyer for et lavkarbo kosthold. Jeg tenkte derfor at jeg kunne dele mine dagsmenyer med dere en stund, får se hvor mange dager det blir. Og please: jeg vet at det er mange synes at dette er noe stort tull og et forferdelig kosthold, men den diskusjonen går det an å boltre seg i i en rekke andre tråder. Frokost: En skive proteinbrød med egg, majones og tomat. Lunsj: Sei bakt i ovn med tomat og løk. Agurk, salat og dressing av yoghurt naturell til. Middag: Fiskesuppe, med bl.a. Laks, Scampi, blomkål, paprika, chili, løk og bacon (!). Kokt kun på kraften fra fisken og baconet. En skive proteinbrød med smør til. Snacks på kvelden: Noen flak med spekeskinke Drikke i løpet av dagen: Vann, Farris, Fun light, kaffe, Pepsi Max Oppskrift proteinbrød: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=22102 Det ble litt mye fisk i går, det skyldtes at min supre jobbkantine hadde fisk på menyen, samtidig som vi skulle ha fiskesuppa som jeg lagde på søndag til middag. 1
Mohini Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Namnam, nå ble jeg sulten! Kan jeg få oppskriften på fiskesuppen?
MyLittlePony Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Kan man da altså drikke light saft????
wahaj Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 Kan man da altså drikke light saft???? Man må prøve seg frem, noen kan drikke det, mens andre får en stopper i vekta pga søtningsstoffene. Men det beste er selvsagt vann.
Anglofil Skrevet 24. februar 2011 #6 Skrevet 24. februar 2011 Høres ut som en grei meny dette. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå