Gjest Unknown Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Vi tapet noen møbler når vi flyttet, og nå har vi noen møbler der limen etter tapen ikke går bort. Noen supre råd for å få den bort? Fikk ett tips om å bruke neglelakkfjerner, men det fungerte ikke så bra..
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Henger meg på denne tråden. Vi kjøpte et bord fra billigkroken hos Ikea, med tape på langs ene kortsiden. Trodde det bare var å gni av limrestene etter tapen da vi kom hjem, men den gang ei. Nå har vi hatt en limstripe på bordet i to år, jeg har dynket med jif og skrapt med tapetkniv og prøvd det meste. Håper du får noen gode tips, TS!
Skvaldersjura Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Jeg bruker noe som kalles sitrus-rens på taperester. OBS! sjekk om underlaget tåler slik rens, da den er veldig effektfull. Forhandles av würth såvidt jeg husker. Salgssteder som biltema, bil-xtra, o.l. har nok om ikke akkurat den, så er de kjent med problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå