AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Fikk en sms i går om at jeg hadde mottatt en melding fra en hemmelig beundrer. Fulgte en link med, men den førte til en blank side med meldingen; du vil om litt motta en sms, og en mailadresse til kundeservice, samt en nr til kundeservice.. Siden het no slikt som valentine.com ell noe lignende. Er dette bare noe tull? Flere som har mottatt noe slikt?
Cera Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Jeg fikk også noe sånt. Tror nok det er tull, for det sto at det kostet 90kr og få lese hele meldingen.
Anglofil Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 (endret) Ja, jeg var så dum at jeg trykket på den linken. Uansett, jeg skal ta saken videre, for jeg har ikke tenkt til å betale 90 kr for en tjeneste som bare er lureri. Det at den kostet 90 kr fikk jeg i en melding nummer to, en god stund etter at jeg trykket på den linken. Ergo vanskelig for meg å vite at den kostet som den gjorde. Dessuten så lurer jeg veldig på hvordan dette kunne gå an siden jeg har registrert meg i Brønnøysundregisteret, og jeg er veldig forsiktig med å gi ut nummeret mitt (det være seg undersøkelser på nett, registrering på nettsider osv). Mvh Yvonne Endret 15. februar 2011 av Yvonne
juliane Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Bare svindel: http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/18000-nordmenn-fikk-svindelmelding-paa-valentinsdagen-3417497.html
Anglofil Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Godt å se at man får igjen pengene ihvertfall. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Wow, mennesker er lettlurte. Hvorfor gidder jeg jobbe egentlig når det er så lett å lure fra folk penger? Bare folk tror de har sjanse på litt sex så biter de på med en gang... 2
Anglofil Skrevet 15. februar 2011 #7 Skrevet 15. februar 2011 (endret) Wow, mennesker er lettlurte. Hvorfor gidder jeg jobbe egentlig når det er så lett å lure fra folk penger? Bare folk tror de har sjanse på litt sex så biter de på med en gang... Øh, sms'en hadde ingenting med sex å gjøre i det hele tatt. Det så ut som det var en sms sendt via tjenesten dinsms.no, som jeg forøvrig har hørt om fordi jeg har hørt andre bruke tjenesten. Ergo trodde jeg at man måtte på deres sider for å se sms'en. Ja, jeg var kanskje litt godtroende, men jeg synes ikke det var rart folk ble lurt. Mvh Yvonne Endret 15. februar 2011 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå