girlpower2k Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Hei jeg har et lite problem, foundation svir i øynene mine. Kan jeg være alergisk? Har prøvd det meste av det man finner hos h&m osv, og alle starter iritasjonen i øynene etter noen minutter. Er det da eventuelt noen som vet om en foundation som er mer skånsom mot mine øyne?
Antlers Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Du skal ikke ha foundation på øynene, da Jeg reagerer på sterke produkter, men selv de mildeste kan svi om jeg skulle være uheldig og få det i øynene. Prøv en variant for mer sensitiv hud, og hvis problemet vedvarer må du se litt på hvordan du påfører sminken. Selv er jeg veldig fornøyd med mineral foundation.
girlpower2k Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2011 haha har fått med meg såpass.. har prøvd å påføre så lite som mulig, I tilleg har jeg prøvd å ikke ha noe foundation i nærheten av øynene, men hjelper lite. har ikke testet mineral foundation. Noe jeg tydelig vis burde
stinemos Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Hadde jeg vært deg ville jeg tatt turen innom Body Shop å snakket med de som jobber der. De bruker kun naturlige ingredienser og jeg tror de har prøver. Få de til å teste noe på deg, gå med det i noen timer og se hvordan det fungerer. Da slipper du å bruke penger på bomkjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå