Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på hva dere bruker til å rense huden!

Jeg er gravid, og får ganske uren hud nå..

Jeg bruker L'oréal perfect clean til normal/blandet hud, og så bruker jeg Grease Lightning fra Lush på kviser, og Mask of Magnaminty, også fra lush :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker rens fra Babor eller Simple (utrolig fornøyd), toner fra Decleor, og ellers tar jeg en pensling når jeg føler for det.

Mitt beste tips er å bruke toner uten alkohol, det gjorde iallefall en stor forskjell på min hud.

Endret av DiorCherie
  • Liker 1
Skrevet

Jeg bruker rens fra Babor eller Simple (utrolig fornøyd), toner fra Decleor, og ellers tar jeg en pensling når jeg føler for det.

Mitt beste tips er å bruke toner uten alkohol, det gjorde iallefall en stor forskjell på min hud.

Simple sine servietter bruker jeg til å fjerne sminken før jeg renser huden - om jeg ikke gjør det føler jeg at huden ikke blir rein :sjenert:

Skrevet

Jeg bruker også Simple sine renseservietter, men de har en ansiktsvask som også er super. Jeg har slitt med "utbrudd" og har ikke fått en kvise etter at jeg begynte å bruke denne.

Skrevet

Jeg bruker også Simple sine renseservietter, men de har en ansiktsvask som også er super. Jeg har slitt med "utbrudd" og har ikke fått en kvise etter at jeg begynte å bruke denne.

Åja, skal se om jeg husker å kjøpe det en dag :)

Jeg har egentlig helt grei hud, sjeldent jeg får kviser - men graviditetshormonene er virkelig ikke snille med meg :kjefte:

Er omtrent helt borte nå da - takket være lush! :)

Skrevet

Jeg bruker Decleor Foaming Cleanser.

Den fungerer fin fint på min hormonelle gravid hud ;-) Da selvsagt sammen med andre gode produkter for min hud (MD Serum og Decleor Fuktighetskrem)

Skrevet

Priori/Priori Forte er anbefalt som rens for dere som er gravide, og som sliter med urenheter ;) Jeg hadde en diskusjon ang. dette med hudlegen min, og da foreslo hun dette på det sterkeste :)

Priori/Priori Forte er meget effektiv, samtidig som det ikke inneholder ingredienser som kan ha en negativ innvirkning på forsteret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...