Gjest nicola Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 hei! Driver med eToro. Vil kun ha svar fra de som driver med dette. Dette er ikke en debatt for de som lurer på hva det er. Dere som er tradere....Hvor mye tjener dere i mnd? Noen som lever av dette? Har nylig oppdaget dette og synes det er helt genialt. Min kjære har allerede tjent 5000 ,- og det på 14 dager. Vi tenker å satse på dette. Vi vil selfølgelig jobbe vedsiden av, Men å ha som mål å komme oppi rundt 50.000 hver i mnd, Vil endre livsstilen ganske mye. Ettersom jeg har hørt og lest er dette fullt mulig. Hva er deres erfaringer???
Gjest J.Bourne Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Å greie rundt 50.000 hver måned tror jeg blir meget vannskelig. Det er jo godt mulig å ha en del flaks, med mindre man har full oversikt. Slike markeder er svært varierende, men det er godt mulig å komme ut av det med en god gevinst! Trading er jo kjent for de om vil tjene/tape raske penger, men aksjer er litt mer på lengre sikt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 J.bourne. Du holder tydeligvis ikke på med dette. Skeptiker? Hehe. Er FULLT mulig å tjene 50.000 i mnd. Bare å sette seg inn i det. Veldig gode og raske letttjente penger dette!
Devana Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Jeg drev mye med trading tidligere på eToro, og tjente en god slump hver måned. Av en eller annen grunn så bare dabbet interessen av, så i det siste har jeg ikke vært inne på kontoen min. Jeg tjente ikke så mye som dere forhåpentligvis vil tjene etter hvert, men tjente rundt 3000-4000 kr per måned, og det hjalp absolutt på. Men som det er med alt, ikke sats penger du ikke har råd til å tape, for de som ønsker å prøve.
Gjest nicola Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Jeg drev mye med trading tidligere på eToro, og tjente en god slump hver måned. Av en eller annen grunn så bare dabbet interessen av, så i det siste har jeg ikke vært inne på kontoen min. Jeg tjente ikke så mye som dere forhåpentligvis vil tjene etter hvert, men tjente rundt 3000-4000 kr per måned, og det hjalp absolutt på. Men som det er med alt, ikke sats penger du ikke har råd til å tape, for de som ønsker å prøve. Nice. Takk for svar. Skjønner at det må mye "jobbing" og en slunt knowledge i dette, Men det kommer vel tenker jeg... Flott å høre at andre også driver med dette. har inntrykk av at det er relativt lite kjent og det er få nordmenn som driver med dette. Mange som faktisk ikke skjønner at det ligger penger rett forran dem, om man gjør en liten innsats og skjønner seg på gamet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå