Gå til innhold

Omskåret

Fremhevede innlegg

Skrevet

For en stund siden ble jeg omskåret av medisinske grunner. Problemet er at jeg har vært litt flau for å ta initiativ til sex med nye partnere etter det, for jeg er usikker på reaksjonene :sjenert:

I Norge er det jo ikke veldig vanlig å bli omskåret.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri sett en omskåret penis før jeg. Men hvis en jeg skulle ha sex med var omskåret ville jeg ikke hatt noe problem med det. Ville sikkert bare vært litt nysgjerrig, du kan jo bare fortelle hvorfor du er omskåret, så tror jeg ingen jenter ville ha noe imot det.

Skrevet

Tror ikke du trenger å være bekymret for det.

Har selv vært med en som er omskåret, og jeg tenkte egentlig ikke over det før i etterkant. Og da var det heller ikke noe negativt, bare "Han var omskåret. Hm. Kult."

(Var forresten mye enklere å suge. Pluss!)

Skrevet

Mange foretrekker jo gutter som er omskåret. For min del har det ingenting å si om en gutt er omskåret eller ei :)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Tja, om du bruker KG-empiri på dette så går du en lys fremtid i møte. Enten så er det greit at du ikke er omskåret (altså ingen diskvalifikasjonsgrunn) ellers så applauderes pikker uten lue; de er penere å se på, rent estetisk, og har visstnok en åpenbar hygienefordel. Så, cheer up young lad!

Skrevet

Jeg tror uansett damen blir fornøyd hvis du klarer å gi henne nytelse og orgasme...

Skrevet

Jeg var i seng med en kompis som var omskåret. Han sa til meg at han var omskåret som barn pga medisinske grunner, I DET ØYEBLIKKET jeg tok på penisen hans. Skikkelig overraskende og ubehagelig, og det var det eneste jeg klarte å fokusere på, så stunden ble ødelagt. Si det i good tid, la sexpartner bli vant med tanken og kansje lese litt om det før sex. En omskåret penis er annerledes å ta på enn en som ikke er det.

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Jeg var i seng med en kompis som var omskåret. Han sa til meg at han var omskåret som barn pga medisinske grunner, I DET ØYEBLIKKET jeg tok på penisen hans. Skikkelig overraskende og ubehagelig, og det var det eneste jeg klarte å fokusere på, så stunden ble ødelagt. Si det i good tid, la sexpartner bli vant med tanken og kansje lese litt om det før sex. En omskåret penis er annerledes å ta på enn en som ikke er det.

Uff ja, det er ikke greit å være en vever kvinne. Ikke nok med at når du endelig har motet deg opp til å være borti monsteret så forteller eieren at det mangler noe i tillegg..... grøss. Skjønner godt at stunden gikk helt i grus for deg og at det ble ubehagelig og sikkert litt ekkelt også kanskje? Det må da gå an for menn å vise litt hensyn liksom........ advare og forberede og sørge for at enhver mulige ubehagelige overraskelse ikke vil inntreffe når du endelig er in the mood.

Tankeløse menn.........hrmpff :kjefte:

Endret av Gorgonzola
  • Liker 2
Skrevet

Du svarte veldig rart og vinglete på innlegget mitt så jeg vet ikke helt hva du mener... Er du enig, men på en eksentrisk måte, eller er du spydig? Og hvis du er spydig, hvorfor? Jeg skrev da ikke noe negativt om fyren, bare hvordan jeg reagerte den gangen jeg lå med en som var omskjært.

• Liker 1
Skrevet

Mange kvinner liker omskåret best. ;)

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i allverden skal han fortelle hvorfor han er omskjært? Om jeg finner ei dame på byen, er ikke akkurat det noe jeg forteller før vi evt hopper til sengs. Om det er noe mer særiøst, finner hun jo ut det, og kan fortelle grunnen etterhvert. Men det er nok ikke noe jeg hadde pratet om med det første nei. Unødvendig tema å prate om kanskje ? :P

Gjest Eurodice
Skrevet

Uff ja, det er ikke greit å være en vever kvinne. Ikke nok med at når du endelig har motet deg opp til å være borti monsteret så forteller eieren at det mangler noe i tillegg..... grøss. Skjønner godt at stunden gikk helt i grus for deg og at det ble ubehagelig og sikkert litt ekkelt også kanskje? Det må da gå an for menn å vise litt hensyn liksom........ advare og forberede og sørge for at enhver mulige ubehagelige overraskelse ikke vil inntreffe når du endelig er in the mood.

:ler::ler::ler:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg tror ikke dette er noe du skal være flau over, TS. De færreste norske damer har sett en omskjært penis ivirkeligheten, men vi har sett det på tv og sånn, så vi er jo kjent med prinsippet.

Jeg tror de fleste damer vil reagere med "oi, så spennende!" :)

Skrevet

:skratte:

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Jeg kondolerer, det må ha vært et vanvittig sjokk for deg :) Si meg, på en skala fra 1 til 10 hvor annerledes fra andre var egentlig denne penisen å ta på i erigert tilstand?

Endret av MikeWaters
Skrevet

pleier du si ifra om utseendet på klitoris/kjønnslepper/vagina/bryster?

"hei, du - bare så du ikke får sjokk; det ene brystet er litt større enn det andre, og jeg har litt under gjennomsnittet store kjønnslepper. Ja, og så har jeg et fødselsmerke under armen. Brystvortene mine er også litt store, og fargen er litt mindre rosa enn vanlig."

......

TS; ikke bekymre deg. har aldri hørt noen si et vondt ord(minus den ene brukeren her da...) om en omskåret penis. snarere tvert imot.

selv hadde jeg nok tenkt hipp hurra ;)

Skrevet

Jeg foretrekker omskåret.. :)

Skrevet

De fleste kvinner foretrekker omskåret fremfor en uomskåret. De er rensligere, mindre sykdomsfare, og ser penere ut.

Skrevet

Jeg foretrekker faktisk også omskåret, rent estetisk, men man merker det jo ikke så my ellers.

Skrevet

Jeg vil si 8 i skala. Penisen var kroket, ikke skjev eller bøyd som mange er, men krokete, så kjente jeg et arr hvor det var løs hud.

Jeg er bare ærlig med min opplevelse, idiotisk av dere å ikke respektere det. Er ikke alle som er glad for å få det midt i fleisen i en sånn stund heller. Her var det en kompis jeg hadde kjent i et halvt år, og alle de samtalene vi hadde om noe seksuelt, så kunne han nevnte så jeg visste at det kom noe annerledes. Om han bare skal ligge med en random fra byen så er det selvsagt noe helt annet, kansje hun ikke merker forskjell i det hele tatt. Men jeg merket nok forskjell siden jeg visste at det var der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...