AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #1 Del Skrevet 14. februar 2011 Snublet over dette på internett i dag, og jeg begynte å lese folk sine historier om møter med disse unge guttene som prøver å overtale voksne til å slippe dem inn i huset sitt fordi de trenger hjelp, de er slitne, de må låne telefonen osv. Guttene er visst veldig høffelige og veltalende, men har en ekstremt uhyggelig stemning over seg, som får voksne mennesker til å frykte for livet sitt. Og så ser de plutselig at hele den synlige delen av øyet er helt kullsort. http://i57.photobucket.com/albums/g238/heikeott/ricky15.jpg Noen mener de er romvesen som kopierer menneskelig adferd, og at de vet at voksne ikke avviser et lite barn som trenger hjelp. De insisterer på å få komme inn, noen mener dette er for å plante en slags portal i huset deres slik at de kan komme seg inn når de vil bortføre dem, men de fleste blir så lammet av panikk at de bare kaster igjen døren. Altså, jeg tror ikke på slike ting selv, men det var veldig uhyggelig lesing. Jeg liker en god skummel historie Noen som har opplevd et møte med dem, eller noen som kan forklare hva de er fornoe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 15. februar 2011 #2 Del Skrevet 15. februar 2011 AnonymBruker skrev (På 14.2.2011 den 20.37): Snublet over dette på internett i dag, og jeg begynte å lese folk sine historier om møter med disse unge guttene som prøver å overtale voksne til å slippe dem inn i huset sitt fordi de trenger hjelp, de er slitne, de må låne telefonen osv. Guttene er visst veldig høffelige og veltalende, men har en ekstremt uhyggelig stemning over seg, som får voksne mennesker til å frykte for livet sitt. Og så ser de plutselig at hele den synlige delen av øyet er helt kullsort. http://i57.photobucket.com/albums/g238/heikeott/ricky15.jpg Noen mener de er romvesen som kopierer menneskelig adferd, og at de vet at voksne ikke avviser et lite barn som trenger hjelp. De insisterer på å få komme inn, noen mener dette er for å plante en slags portal i huset deres slik at de kan komme seg inn når de vil bortføre dem, men de fleste blir så lammet av panikk at de bare kaster igjen døren. Altså, jeg tror ikke på slike ting selv, men det var veldig uhyggelig lesing. Jeg liker en god skummel historie Noen som har opplevd et møte med dem, eller noen som kan forklare hva de er fornoe? Det kalles en vandrehistorie, og internettet er fullt av dem. Uhyggen du føler kan kureres med sunn fornuft og et kritisk blikk på det du leser eller hører. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Del Skrevet 15. februar 2011 Tror i utgangspunktet ikke på slikt (selv om jeg tror vi vet minimalt av hva som foregår i verdenen), men et unge med slike øyne hadde jeg oppdaget kjapt og blitt pissredd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 15. februar 2011 #4 Del Skrevet 15. februar 2011 Right.... Humans never turn away kids... Not even really creepy ones! Moaahhaahaahaa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 15. februar 2011 #5 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg vil nå påstå at det er mye verre å bli utsatt for Black Eyed Peas enn Black Eyed Kids. Jeg tviler på at sistnevnte får meg til å blø ut av ørene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Funkyraw Skrevet 15. februar 2011 #6 Del Skrevet 15. februar 2011 ilcrappo skrev (På 15.2.2011 den 14.09): Jeg vil nå påstå at det er mye verre å bli utsatt for Black Eyed Peas enn Black Eyed Kids. Jeg tviler på at sistnevnte får meg til å blø ut av ørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 15. februar 2011 #7 Del Skrevet 15. februar 2011 Vandrehistorier er et spennende fenomen selv om historiene ikke er sanne. Det kan sammenlignes med tidligere tiders sagn, eventyr og legender. Takket være nettet kan slike historier spre seg raskt over hele verden. Kanskje denne historien på en eller annen måte kan ha rot i virkeligheten ved at noen har hatt besøk av personer som har virket mystiske og skremmende? Tidligere tiders sagn kunne også ha en praktisk årsak ved å advare mot virkelige farer. For eksempel ved å skremme barna med nøkken i tjernet kunne man unngå at barnet falt uti og druknet. Dette er ren spekulasjon fra min side, men kan det tenkes at noen har fått besøk av slike personer og dermed blitt utsatt for tyveri, ran eller vold? Kan disse vandrehistoriene egentlig ha vært en advarsel, men gjennom nettet ha utviklet seg til noe helt annet slik som rykter ofte gjør? (den berømmelige fjæra som ble til fem høns...) Ellers må jeg legge til at det faktisk finnes sykdommer som gir helt sorte øyne. Jeg så selv en gang ei dame som hadde det. Det virket skremmende, men jeg tenkte mest på at det måtte være vondt for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 15. februar 2011 #8 Del Skrevet 15. februar 2011 AnonymBruker skrev (På 14.2.2011 den 20.37): Snublet over dette på internett i dag, og jeg begynte å lese folk sine historier om møter med disse unge guttene som prøver å overtale voksne til å slippe dem inn i huset sitt fordi de trenger hjelp, de er slitne, de må låne telefonen osv. Guttene er visst veldig høffelige og veltalende, men har en ekstremt uhyggelig stemning over seg, som får voksne mennesker til å frykte for livet sitt. Og så ser de plutselig at hele den synlige delen av øyet er helt kullsort. http://i57.photobucket.com/albums/g238/heikeott/ricky15.jpg Noen mener de er romvesen som kopierer menneskelig adferd, og at de vet at voksne ikke avviser et lite barn som trenger hjelp. De insisterer på å få komme inn, noen mener dette er for å plante en slags portal i huset deres slik at de kan komme seg inn når de vil bortføre dem, men de fleste blir så lammet av panikk at de bare kaster igjen døren. Altså, jeg tror ikke på slike ting selv, men det var veldig uhyggelig lesing. Jeg liker en god skummel historie Noen som har opplevd et møte med dem, eller noen som kan forklare hva de er fornoe? Sannheten er at dette er barn som er forhekset av bakkantinnen Maryann Forrester, dette er kjent for alle som har fulgt med på True Blood. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 15. februar 2011 #9 Del Skrevet 15. februar 2011 Cuckold skrev (På 15.2.2011 den 18.21): Sannheten er at dette er barn som er forhekset av bakkantinnen Maryann Forrester, dette er kjent for alle som har fulgt med på True Blood. Den tanken streifet meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 16. februar 2011 #10 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Perelandra skrev (På 15.2.2011 den 15.19): Vandrehistorier er et spennende fenomen selv om historiene ikke er sanne. Det kan sammenlignes med tidligere tiders sagn, eventyr og legender. Takket være nettet kan slike historier spre seg raskt over hele verden. Kanskje denne historien på en eller annen måte kan ha rot i virkeligheten ved at noen har hatt besøk av personer som har virket mystiske og skremmende? Tidligere tiders sagn kunne også ha en praktisk årsak ved å advare mot virkelige farer. For eksempel ved å skremme barna med nøkken i tjernet kunne man unngå at barnet falt uti og druknet. Dette er ren spekulasjon fra min side, men kan det tenkes at noen har fått besøk av slike personer og dermed blitt utsatt for tyveri, ran eller vold? Kan disse vandrehistoriene egentlig ha vært en advarsel, men gjennom nettet ha utviklet seg til noe helt annet slik som rykter ofte gjør? (den berømmelige fjæra som ble til fem høns...) Ellers må jeg legge til at det faktisk finnes sykdommer som gir helt sorte øyne. Jeg så selv en gang ei dame som hadde det. Det virket skremmende, men jeg tenkte mest på at det måtte være vondt for henne. Hvilken sykdom er DET? Det har jeg aldri hørt om. Hvis du har et navn eller en referanse, kunne det vært artig å titte på det. Glem det. Jeg fant det. Maligne melanomer i conjunctiva, dvs føflekkreft i øyets bindevevshinne. Og blødninger. Kanskje man burde invitere på varm kakao hvis man får en svartøyd unge på døra. Endret 16. februar 2011 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hard Ride Skrevet 21. mars 2011 #11 Del Skrevet 21. mars 2011 Hehe, tenkte først at dette var en tråd som handlet om mishandla barn. Tipper denne myten kommer av at folk faktisk synes barn kan være creepy. Se bare hva som skjer her når de plasserer en liten jente med langt svart hår i veien for voksne mennesker. http://www.youtube.com/watch?v=bOyzBvMi0CM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 21. mars 2011 #12 Del Skrevet 21. mars 2011 Mange der som har sett Ringu, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå