AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Går det an å skjule venner på vennelister? Her er det som skjer: Hvis jeg går inn på en venn, står det at denne har 90 venner. Klikker så på lista, teller vennene og kommer da fram til 88. Hvordan kan det ha seg? Er det noen som har blokka meg tru?
Betty2 Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 ikke nødvendigvis, men noen kan skjule profilene sine for allmennheten slik at det kun er de selv som kan legge til venner. også kan det være en system feil.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 ikke nødvendigvis, men noen kan skjule profilene sine for allmennheten slik at det kun er de selv som kan legge til venner. også kan det være en system feil. Så da går det an å skjule enkelte personer for andre på ei venneliste?
spinnwild Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 (endret) Du kan skjule deg selv fra andre, slik at man ikke kan bli søkt opp. Da er det vel mulig at man ikke vises av ukjente på felles bekjentes vennelister... Du kan ikke bestemme selv hvem som skal vises på vennelista, det finnes ingen "la oss være venner uten at noen vet det"-funksjon. Dette er et valg man tar på egen profil. Red: la til siste avsnitt. Endret 23. februar 2011 av spinnwild
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Du kan skjule deg selv fra andre, slik at man ikke kan bli søkt opp. Da er det vel mulig at man ikke vises av ukjente på felles bekjentes vennelister... Du kan ikke bestemme selv hvem som skal vises på vennelista, det finnes ingen "la oss være venner uten at noen vet det"-funksjon. Dette er et valg man tar på egen profil. Red: la til siste avsnitt. Hvordan skjuler man seg fra å bli søkt opp?
spinnwild Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 Hvordan skjuler man seg fra å bli søkt opp? Privacy settings vil jeg gjette.
tanketanke Skrevet 5. mars 2011 #7 Skrevet 5. mars 2011 Du kan skjule deg selv fra andre, slik at man ikke kan bli søkt opp. Da er det vel mulig at man ikke vises av ukjente på felles bekjentes vennelister... Du kan ikke bestemme selv hvem som skal vises på vennelista, det finnes ingen "la oss være venner uten at noen vet det"-funksjon. Dette er et valg man tar på egen profil. Red: la til siste avsnitt. Jeg tror det må gå ann å skjule på en måte? Fordi jeg har en venn som egentlig er tagget på noen bilder med en annen person, men ikke synes for meg. Dette vet jeg fordi disse bildene er tilgjengelige fra min søsters profil, oppdaget det tilfeldig da hun ikke har logget av noen ganger. Hun er da venn med begge to. Også all annen aktivitet fra denne personen til den andre, synes ikke på vedkommendes tavle.
Betty2 Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Jeg tror det må gå ann å skjule på en måte? Fordi jeg har en venn som egentlig er tagget på noen bilder med en annen person, men ikke synes for meg. Dette vet jeg fordi disse bildene er tilgjengelige fra min søsters profil, oppdaget det tilfeldig da hun ikke har logget av noen ganger. Hun er da venn med begge to. Også all annen aktivitet fra denne personen til den andre, synes ikke på vedkommendes tavle. Er du venn med denne personen som har lagt ut disse bildene? hvis ikke, så har hun krysset av for begrenset profilvisning for de som ikke er venner med henne. da kan du selv justere hvor mye av profilen som skal vises til hvem (eks til fremmede, skal bare bilde og navn vises, til venners venner, så kan bilde navn og noen av intressene vises, og til venner kan alt vises, eller hvor mye den personen selv ønsker å vise.) på bilder kan mann krysse av for hvem som skal ha seer tilgang. da kan hun krysse av på at det kun er personer som er tagget i det albumet som får se, (altså da er ikke bildene synlig for hennes eller vedkommendes venner så lenge de selv ikke er tagget) alternativ 2 er at kun de som er hennes venner får lov å se bildene, og selv om en person bli tagget i et bilde av en annen person, så vil personen kun ha mulighet til å se bilde h*n selv er tagget i, men ikke resten av albumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå