Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har naturlig komunegrått hår og lyse øyebryn, men så har jeg farget dt mørkebrunt/nesten svart. også lurer jeg på hvor mørke øyebrynene mine skal være i forhold? skal jeg ha brunsvarte eller svarte ? noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har naturlig komunegrått hår og lyse øyebryn, men så har jeg farget dt mørkebrunt/nesten svart. også lurer jeg på hvor mørke øyebrynene mine skal være i forhold? skal jeg ha brunsvarte eller svarte ? noen som vet?

ville kjørt på med brun jeg.. svart kler de færreste.. gå innom en frisør eller hudpleier, de kan se ann andre ting som feks hudtone ol..

Skrevet

Ikke helt svarte i allefall. Det tror jeg kan bli litt feil. Hva med askebrun? Det er ganske fint og passer til de fleste mørke hårfarger.

Skrevet

ja, jeg har farget de med askebrun, men jeg syntes at det ble litt for svartgult så jeg vurderer å prøve brun ?

Skrevet

Er det veldig mørkt hår, tror jeg svartbrunt vil bli fint:) Du kan jo google kjendiser med din hårfarge og se på brynene deres.

Skrevet

Jeg har også kommunefarget hår naturlig, men farget mørkt brunt/svart. Jeg har ikke turt å farge brynene med "permanent" farge enda, så bruker skygge på de hver dag. Jeg bruker "smokey" e/s fra Everyday Minerals og synes det blir kjempefint til ansiktet/håret. Tengner ikke grusomt hardt, men børster lett på til fargen er ok. :)

Skrevet

åkei, takk for fine svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...