Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hadde håpet å få litt ekstra oppmerksomhet fra kjæresten min idag, etter å ha hintet i forrige uke at det hadde vært hyggelig med litt oppmerksomhet. Kanskje blomster, eller en massasje. Noen fine ord? Bare en liten gest som viste at han tok mitt ønske seriøst.

Så stakk han ut med kompisen isteden. Som alltid. Alltid den fordømte kompisen. Så da sitter jeg her alene, på valentinesdagen :tristbla: Egentlig visste jeg at dette kom til å skje, vi har vært sammen i tre år og jeg har aldri fått hverken blomster eller massasje.. Men det gjør likevel litt vondt :lete:

Flere der ute?

Endret av Marimma
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yup, men jeg hadde glemt at det var valentines day, helt til jeg så innlegget dit. Er det så normalt å "feire" denne dagen da? Haha, håper ikke kjæresten min blir fornærmet for at jeg ikke gjør noe.

Happy valentines day :)

• Liker 1
Skrevet

Yup, men jeg hadde glemt at det var valentines day, helt til jeg så innlegget dit. Er det så normalt å "feire" denne dagen da? Haha, håper ikke kjæresten min blir fornærmet for at jeg ikke gjør noe.

Happy valentines day :)

Tror det er vanlig å gi hverandre litt ekstra oppmerksomhet, men tror ikke det er så vanlig med dyre gaver f.eks. Min kjæreste har rett og slett oppført seg dritt de siste ukene, men vi har ordnet opp, og jeg sa da at jeg gjerne ville ha litt oppmerksomhet på valentinesdagen i år. Det skulle jeg også få. Den gang ei.

Skrevet

Syns ikke du skal bry deg om alt styret rundt denne dagen. Både menn og kvinner må få lov til å gjøre det de vil selv om det er valentinsdag. Teknisk sett der dette kun en helt vanlig mandag, så om han har lyst til å henge med kompisen sin, så er vel ikke det noen krise? Han har ikke gitt deg oppmerksomhet på valentinsdagen på 3 år, da burde du skjønne at han ikke bryr seg om å "feire" denne dagen.

Skal folk virkelig være nødt til å sitte inne med sin kjære denne dagen uten lov til noen ting? :klo:

Skrevet

All alone her også, fikk en klem i morges. Hehe Happy Valentine :skravle:

Skrevet

Valentinesday er da ingen norsk merkedag på noen måte. Er vel egentlig ingen som vet hva den står for heller? Jeg synes den bare er tåpelig og vi feirer den ikke overhode. Synes faktisk det er mer spesielt når min kjære finner på å gjøre noe koselig for meg helt av seg selv, og ikke fordi handelsnæringen bestemmer en dag hvor man skal kjøpe og dulle og dille.

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg bryr meg overhodet ikke om å "feire" Valentines, det er ikke en dag som betyr noe spesielt for meg.

"Heldigvis" for meg tenker samboeren min på samme måte.

Problemet hos dere er at du synes dette er en spesiell dag, mens for han er det en vanlig mandag. Det oppstår ofte konflikter når man har ulike forventninger til ting.

Jeg tenker at det beste for deg er å akseptere at han, i likhet med mange andre, ikke ser på denne dagen som noe spesielt.

Dersom dere har det fint sammen i hverdagen så synes jeg ikke du skal henge deg opp i at han ikke har noe forhold til Valentines Day.

Gjest Naxos70
Skrevet

Jeg sitter her også alene, han er bortreist. Men etter å ha "feiret" ettårsdag og morsdag sist uke så hadde jeg null forventninger! De ble også innfridd! Han fikk en liten ting med meg i morrest, mest fordi han skulle reise bort. Jeg kjøper blomstene selv jeg!

Skrevet

Du kan ikke forvente at han skal gi deg oppmerksomhet på Valentines Day med mindre dere har avtalt dette på forhånd og han har sagt seg enig. Det er mange som ikke feirer denne dagen, og det var ikke påbudt å gjøre det heller, sist gang jeg sjekket. Så hvis han ikke har gitt deg oppmerksomhet i dag, så er det rett og slett fordi han ikke feirer denne dagen, og ikke visste om at du forventet deg feiring av dagen.

Skrevet

Tror det er vanlig å gi hverandre litt ekstra oppmerksomhet, men tror ikke det er så vanlig med dyre gaver f.eks. Min kjæreste har rett og slett oppført seg dritt de siste ukene, men vi har ordnet opp, og jeg sa da at jeg gjerne ville ha litt oppmerksomhet på valentinesdagen i år. Det skulle jeg også få. Den gang ei.

Det virker ikke som om det er så vanlig å feire denne dagen.

For meg er dette en helt vanlig mandag, å igår fikk jeg blomster av min kjære + barnet. Trenger da virkelig ikke noe ekstra oppmerksomhet idag igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...