AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Har ikke trent siden fredag, og da jeg skulle scanne kortet mitt da, blinket det rødt lys! Fader, jeg gikk likevel inn, i litt flau tilstand. Tror ikke noen av de i respsjonen fikk det med seg, men det var skikkelig ekkelt. Jeg løp på mølla mens jeg lurte på hvorfor det lyste rødt. Så kom jeg på at jeg sikkert ikke har betalt for februar Kom hjem og sjekket nettbanken, ingen beløp er trekt for februar, går gjennom reklamer og brev som ligger på kjøkkenbordet, og DER ligger regninga fra treningssenteret Ikke har jeg fått med meg regninga, og ikke har jeg fått sykepenger fra nav. Andre avtalegiroer er trekt før treningssenteret. Så nå sitter jeg her og rister i hele kroppen fordi jeg er forbanna på meg selv og fordi jeg ikke får trent! Sjekket på nav og ser det utbetalinger i morgen, så håper jeg får noen kroner til å betale treningssenteret! Dette må jeg virkelig passe på fremover. Følge med på når nav utbetaler sykepenger slik at det hele tiden er penger på konto...Er ikke vant med dette, og har aldri sjedd før, så jeg håper det går bra denne gangen. MEN, jeg får ikke trent Flere som har opplevd slikt? Fikk dere trent likevel?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 "Får ikke trent"? Titelen mangler to ord. Får ikke trent... på treningssenteret. Verden ligger klar for deg der ute, hvis du absolutt ønsker å trene så er det bare å spenne på seg jogge- eller skisko og legge ut på tur. 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Her jeg bor, ganske urbant er det autogiro så jeg tror du er et troll, eller så lever du i tana.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Her jeg bor, ganske urbant er det autogiro så jeg tror du er et troll, eller så lever du i tana. Tja,om kontoen var tom da trekket skulle gå,får man purring i posten.jeg har opplevd det samme og gitt blaffen,bare gått rett inn og trent som vanlig.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Tja,om kontoen var tom da trekket skulle gå,får man purring i posten.jeg har opplevd det samme og gitt blaffen,bare gått rett inn og trent som vanlig. Men vil det ikke merkes på noen måte nar man scanner kortet ved resepsjonen? Og kan man likevel delta på gruppetimer? Eller sniker du deg inn uten å dra kortet?
Lulilelu Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 Jeg drar nesten aldri kortet. Skulle de si noe på det er det bare å si at du har betalt men at det tydeligvis ikke har blitt registrert enda.
Euphoria Skrevet 14. februar 2011 #7 Skrevet 14. februar 2011 Kan du ikke bare si fra i skranken på treningssenteret? Bare si at giroen ikke er trekt, men at du selvsagt betaler så snart du får penger. Har de det minste kundevennlighet får du helt sikkert trene likevel, de vil jo holde på gode, ærlige kunder Mye berde enn å snike eller sitte hjemme i sofaen og ha treningsabstinenser.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #8 Skrevet 15. februar 2011 Tja,om kontoen var tom da trekket skulle gå,får man purring i posten.jeg har opplevd det samme og gitt blaffen,bare gått rett inn og trent som vanlig. Det kan jeg forstå, men jeg ville også gått på trening og sagt i fra at pengene kommer inn om noen dager. Eller kanskje ringt dit. Ville spurt om det var greit. De som jobber der ville ikke hatt noe i mot det tror jeg. Det virker som de er glad for alle sine gjester og opptatt av god service. Alle som trener er god reklame i seg selv.
Riskrem Skrevet 17. februar 2011 #10 Skrevet 17. februar 2011 Unnskyld for at jeg spør, men om du får sykepenger fra Nav vil ikke det på en måte tilsi at du ikke kan trene?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #11 Skrevet 17. februar 2011 Unnskyld for at jeg spør, men om du får sykepenger fra Nav vil ikke det på en måte tilsi at du ikke kan trene? Selvfølgelig ikke? For alt det vi vet kan treningen være en del av tiltakene for å faktisk komme seg tilbake i jobb. 1
Riskrem Skrevet 17. februar 2011 #12 Skrevet 17. februar 2011 Selvfølgelig ikke? For alt det vi vet kan treningen være en del av tiltakene for å faktisk komme seg tilbake i jobb. Jeg synes bare at hvis man kan trene kan man gå på jobb også. Særlig hvis man løper på mølla. Det er jo høyintensitet og krever at kroppen klarer det :gjeiper: 1
Gjest _Hufsa_ Skrevet 18. februar 2011 #13 Skrevet 18. februar 2011 Jeg synes bare at hvis man kan trene kan man gå på jobb også. Særlig hvis man løper på mølla. Det er jo høyintensitet og krever at kroppen klarer det :gjeiper: Det skal ikke vi sitte her på et forum å avgjøre. Det kan f.eks være psykisk, det kan være jobben innebærer en type fysisk arbeid hun ikke kan utføre til tross for at hun kan løpe på mølla, det kan være mye.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #14 Skrevet 18. februar 2011 Kanskje jeg også skulle sykemeldt meg. Så hadde jeg fått bedre tid til å trene 2
Wildy Skrevet 18. februar 2011 #15 Skrevet 18. februar 2011 Si fra på senteret, så går det helt sikkert bra. Og får de som mener at man om man kan trene så kan man gå på jobb... Våkn opp litt! Om det er f.eks depresjon el som ligger bak er trening noe av det beste man kan gjøre for å komme seg opp igjen. Nei, man er kanskje ikke i stand til å gå på jobb, og om man ligger hjemme på sofaen vil man heller ikke bli i stand til å gå på jobb. ( sier ikke at TS her er deprimert, dette er kun ett eksempel!) Jeg har vært sykemeldt pga betennelse i hoftene, noe som gjorde det fønn umulig å utføre jobben min. "Respeten" var lange gåturer og styrketrening, holdt på i flere timer hver dag. Og ble frisk. Jeg kunne trene ja, men jeg kunne ikke jobbe. Men med å trene ble jeg frisk til å fortsette i jobben min. Tror det hadde vært mye dyrere for samfunnet å omskolerer meg framfor å gi meg sykepenger i tre månderer......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå