Nathalie87 Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 har forstått at dette er en favoritt:) hva som er så bra med den? er den bedre enn body shop sine scrubber?
Yasi Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Nå har ikke jeg testet The Body Shop sin, så der skal jeg ikke si noe. Men jeg tviler på at det finnes en skrubb bedre enn MD sin! Hva som er bra med den? Masse!! Den etterlater huden min babymyk og gir ansiktet mitt en fin glød. Kornene i skrubben skaper overhodet ikke irritasjon (på min hud) og varer helt til de vaskes av. Du kan stå og skrubbe i flere timer uten at kornene forsvinner. Jeg synes verken at kornene er for grove eller for milde. De er akkurat passe. Den fjerner døde hudceller effektivt og etterlater huden ren og myk. Perfeksjon med andre ord
Sunniva81 Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Jeg må bestille meg den fra MD jeg også. Hører den skal være bra mot sånne "nuppe-kviser" jeg sliter med på hake/munnvik Sorte prikker? Neida, bare maaaaasse "nupper"!
Skylines Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Det beste med skrubben er syren den inneholder. Jeg pleier å massere den inn, så lar jeg den virke i minimum fem minutter. Den reduserer sorte prikker, tørre flekker og nupper. Huden blir utrolig myk. Kan være lurt å ha på en fuktighetsmaske o.l etter bruk, siden huden er veldig mottakelig etter skrubb:)
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Jeg har akkurat begynt å bruke denne skrubben og liker den veldig godt jeg også. Kun fått brukt den tre ganger over de siste par ukene, men huden ble virkelig baby myk etter andre gangen. Det eneste jeg har merket er at jeg kan få litt kviser som popper frem etter å ha brukt den. Men det er vel sånn det er med MD sine produkter, at det blir værre før det blir bedre?! Jeg bruker den den før MD Serum og Deceor Fuktmaske og får skikkelig baby hud ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå