Timseh Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har fått et nytt tlfnr som jeg fikk for ca 3 uker siden, dette er hemmelig nr slik at ingen skal få tak i det, men nå nettopp fikk jeg en melding hvor avsender er: "P?minnelse" og det står: "Betal forfalt faktura på kr 10772 til kontonr xxx med KID xxx og slipp purregebyr. MVH EB kundeservice Hva i alle dager? Søkte opp dette og det er visst et ingeniørfirma i Drammen(?) Jeg bor i Bergen og huseieren min er min mor?
Betty2 Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 ikke btal noe som helst før du har sjekket nærmere opp i det... har du brukt noen tjenester fra EB? eller kan det være noen har likt navn som deg? ta kontakt med dem og hør hvilken dette tjeneste dette gjelder.... det kan være en feil og det kan være et svindel forsøk... det er jo ganske masse penger det dreier seg om.
Pinklightning Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Kanskje meldingen var ment til den tidligere eieren av telefonnummeret?
nella123 Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Hvis du har fått nytt nr. for tre uker siden kan det godt være at den meldingen egentlig skulle til mobilnummerets forrige eier. Ta kontakt med firmaet og hør hvem den meldingen skulle til, så er saken forhåpentligvis ute av verden.
Gjest Consensio Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 (endret) Ring firmaet og opplys dem om at meldingen mest sannsynlig var sendt til feil person. Edit: noe datt ut av innlegget. Det er mange firmaer som har gått over til å bruke telefon bare mer og mer (timelister, lønninger, purringer osv) så det kan hende at det bare var en feil. Endret 14. februar 2011 av Consensio
KatteLatte Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 EB er Energiselskapet Buskerud, en strømleverandør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå