Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #1 Skrevet 8. mai 2002 Hei Er det noen av dere som har hatt to toastmastere??? Silver
Skorpion72 Skrevet 8. mai 2002 #2 Skrevet 8. mai 2002 Jeg har ikke hatt det selv, men har vært i et bryllup der det var to toastmastere. Synes det gikk kjempefint, tror det må være to som kjenner hverandre, disse to var gift. Må utfylle hverandre litt.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #3 Skrevet 8. mai 2002 Hva i all verden skal man med to toastmastere????
Havfruen Skrevet 8. mai 2002 #4 Skrevet 8. mai 2002 Nei, hva i all verden skal man med to toastmastere, Anonym... Kanskje noen synes det kan være praktisk? -Synes bare dette innlegget var så utrolig konstruktivt at jeg ikke klarer la vær å kommentere det! Så over til det jeg egentlig skal skrive: Vi skal ha to toastmastere. Det er to venner av oss, en mann og en dame. Min venninne kommer noen dager før bryllupet og skal ta seg av alt det praktiske omkring tidspunkter, toaletter, besvare spørsmål av enhver art osv. En venn av oss skal "binde det hele sammen", være den "morsomme" toastmasteren. Tror nok at de to kommer til å utfylle hverandre perfekt, samt at det kan være godt for de å være to om det, diskutere ting underveis, løse problemer sammen osv.
kristin S. Skrevet 9. mai 2002 #5 Skrevet 9. mai 2002 vi skal også ha tio toastmastere!!hvorfor ikke??!!! de er gift og kan ta ansvar for ulike typer oppgaver. den ene praktisk, den andre som en moro-mann. skjønner ikke hvorfor det er så rart??
Juli Skrevet 10. mai 2002 #6 Skrevet 10. mai 2002 Vi skal ha to toastmastere! Dette er våre "lillesøsken", en jente og en gutt. Vi tror det blir kjempefint, og overlater absolutt alt til dem ang. deres funksjoner. Tror nok de kommer til å utfylle hverandre ganske godt:)12
Tusenfryd Skrevet 10. mai 2002 #7 Skrevet 10. mai 2002 Vi hadde to toastmastere, et vennepar av oss. Vi hadde stort bryllup, og de sto for avviklingen av det hele. En snakket, den andre var på kjøkkenet og snakket med servitører etc. Og så vekslet de på. Det var mange kulturelle innslag, og en hjalp til, mens den andre dro oppmerksomheten vekk fra forberedelser og ventet til de var klare. De satt sammen ved bordet og det funket kjempebra. De kjenner oss godt, og vi hadde også noen koselige planleggingskvelder i forkant. De tipset oss om tidsplanlegging, tok kontroll, de var rett og slett en enorm støtte for oss. 12
VinterFru Skrevet 10. mai 2002 #8 Skrevet 10. mai 2002 Vi hadde to toastmastere som ikke kjente hverandre fra før. Det gikk kjempe fint. Tilsammen kjente de to nesten alle gjestene i bryllupet. Jeg vet at de brukte masse tid på å planlegge. Og det syntes, for de var såååå profesjonelle. De gjorde en kjempe bra jobb sammen! Jeg er veldig glad for at vi hadde to. Og veldig glad for at vi hadde akkurat de to!12
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #9 Skrevet 13. mai 2002 HEI Tusen takk for mange konstruktive og flotte svar fra dere. Jeg var litt usikker om det gikk an praktisk, men nå er det bare å kjøre på med planene våre. Silver
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #10 Skrevet 13. mai 2002 jeg lurer på om noen av dere tror de arangerer for det som skal skje i tr.heim+ Besvare spørsmål av enhver art toaletter. Er det ingen som gifter seg normalt? Folk finner vel dassen i et festlokale? Det er vel ikke lagt opp til en labyrint
Havfruen Skrevet 13. mai 2002 #11 Skrevet 13. mai 2002 Takk for hyggelig kommentar, siste anonym... Vi skal faktisk ha festen på et museum like utenfor Trondheim. Der skal folk overnatte og der skal vi ha fest. Det er 17 hus på tunet, så det kan nesten føles som en labyrint å finne fram i... Ang. toalettene så er de faktisk i et eget bygg et stykke unna, så det er ikke HELT utenkelig at noen trenger å få forklart hvor man skal gå. Kan vi ikke forsøke å holde ting på ett litt høyere nivå enn dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå