Gjest Anonym Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Hei, utrolig flaut spørsmål så derfor anonym. Det var en kvell da jeg og en av mine "kose kompiser" var ganske godt i gang og endte opp med å prøve anal sex, det var litt ubehagelig, men ble bedre etter hvert. Men det som da skjedde ca. en hal time - kverter etter sexen, var at det plutselig randt drit utav meg, helt uten varsel, jeg hadde også vert på do før dette. Det jeg lurer på er hvorfor skjedde dette? hvordan kan jeg ungå det? og hvordan kal jeg få til og snakke med ham igjen? takk for svar på forhand
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Det er en risk å ta når man har sex i nr. to Du kan ta klyster i forkant, men helt sikkert er man vel aldri. Er mannen moden nok, så skjønner'n det.
Gjest HunterLady Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Altså, slik er det: Du får en pikk inn og ut av rumpa gjentatte ganger. Denne pikken utvider rumpehullet ditt og spruter inni rumpa di. Spermen fungerer som klyster om det er avføring i ytre delen av tarmen din. Etter sexen så tar det en stund før rumpehullet trekker seg sammen igjen, og om du ikke drar å tømmer deg på do etter sexen så kan det komme ting ut om du har litt luft og slikt i magen. Det er helt normalt og betyr ikke at lukkemuskelen din er ødelagt! Når man har sex i vaginaen også, så renner det som går inn, ut igjen til slutt. Du klarer å finne gode løsninger på disse småproblemene etterhvert, og det er ikke alltid det er slik. Bare noen ganger. Kroppen er ikke lik hver dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå