Gjest Christian Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har alltid vært litt rar, eller gal om du vil. Men en ting har jeg prøvd en gang, og kun en gang. Dette var i mine yngre dager, altså i tyveårene, i Oslo. Jeg passerte er råsexy dame på ca 25-30 år, bråsnudde og presenterte meg. Jeg sa hva jeg het, at jeg synes hun var kjempesexy, og om hun ville bli med hjem og ha sex med meg. Dama ble så paff at hun sa ja. Dette hadde hun aldri opplevd før. Ikke jeg heller, hverken før eller siden. Er det noen av dere som har vært ute for lignende ?
Berentsens Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Ja, det har skjedd. Men da har det alltid vært i en noe beruset tilstand.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Ja, jeg har vært ute for noe lignende. Jeg var på vei hjem fra byen, og halvveis hjemme nådd jeg igjen ei jente. Hun hadde tydeligvis fått med seg at jeg kom, så i det jeg var på tur borbi tok hun tak i armen min og spurte kort og greit om jeg ville knulle henne. Hun var godt å se på og småkåt som jeg var så jeg svarte ja. Ble med henne hjem, og knullet på som bare det før jeg dro på meg buksa og ruslet videre hjem. Ikke vet jeg hva hun het (ikke fornavn en gang) og ikke har jeg sett henne siden. Pirrende!
Gjest norah Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 (endret) * Endret 16. februar 2013 av norah 1
Gjest Christian Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Ja, det har skjedd. Men da har det alltid vært i en noe beruset tilstand. Jo jo. Men dette var midt på dagen, midt i uka. I edru tilstand.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå