Gå til innhold

Knagger på veggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har tips til hvordan jeg kan få meg noen knagger på veggen uten å lage hull? Fins det noe lurt der ute utenom sugekopp? (for det detter bare ned). Har lyst på en knagg til å henge morgenkåpa på og en til veska mi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har knagger med lim på baksiden. Enkelt å vaske vekk klistermerker med litt vann, og ingen hull i veggen. Finnes nok på de fleste butikker som selger baderomsartikler. :)

Skrevet

Er det sterkt nok til å bære en stor morgenkåpe og et par vesker?

Skrevet

Ja, jeg har hengt fulle vesker, vinterkåper, og flere jakker på dem. Første gang jeg opplevde at en krok røk var da selve kroken knakk av fordi jeg overbelasta den med for mye ting og tøy, så etter min erfaring holder de godt!

Skrevet

Jeg har heller knagger på døra. Det finnes sånne knaggerekker som man henger over kanten på døra, lager ingen merker og tåler masse. F.eks. denne.

Skrevet

Åja, så flott. Da skal jeg gå og spørre etter det :)

Skrevet

Jeg har heller knagger på døra. Det finnes sånne knaggerekker som man henger over kanten på døra, lager ingen merker og tåler masse. F.eks. denne.

går døra igjen da? :sjenert:

Skrevet

Har dere foressten peiling på hvordan jeg kan henge opp bilder på veggen uten hull?

Skrevet

går døra igjen da? :sjenert:

ja, uten problem :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...