sjøhest Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Lurer på om noen har tips til hvordan jeg kan få meg noen knagger på veggen uten å lage hull? Fins det noe lurt der ute utenom sugekopp? (for det detter bare ned). Har lyst på en knagg til å henge morgenkåpa på og en til veska mi..
Aelita Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har knagger med lim på baksiden. Enkelt å vaske vekk klistermerker med litt vann, og ingen hull i veggen. Finnes nok på de fleste butikker som selger baderomsartikler.
sjøhest Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2011 Er det sterkt nok til å bære en stor morgenkåpe og et par vesker?
Aelita Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Ja, jeg har hengt fulle vesker, vinterkåper, og flere jakker på dem. Første gang jeg opplevde at en krok røk var da selve kroken knakk av fordi jeg overbelasta den med for mye ting og tøy, så etter min erfaring holder de godt!
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har heller knagger på døra. Det finnes sånne knaggerekker som man henger over kanten på døra, lager ingen merker og tåler masse. F.eks. denne.
sjøhest Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2011 Åja, så flott. Da skal jeg gå og spørre etter det
sjøhest Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har heller knagger på døra. Det finnes sånne knaggerekker som man henger over kanten på døra, lager ingen merker og tåler masse. F.eks. denne. går døra igjen da?
sjøhest Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2011 Har dere foressten peiling på hvordan jeg kan henge opp bilder på veggen uten hull?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå