Gjest Tristessa Skrevet 26. oktober 2003 #1 Skrevet 26. oktober 2003 Det er ikke til å komme unna, vinteren er på vei for fullt, og som svært mange andre, plages jeg av at dette viser godt - særlig i ansiktet. Noen som har tips mot disse plagene? Er så alt annet enn glødende for tiden (snarere litt flassete og lyseblå).
Gjest Étoile Skrevet 26. oktober 2003 #2 Skrevet 26. oktober 2003 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=53873 Her står det litt om min "vidunderkur" for flassende hud for øyeblikket, nemlig Angelique Nightbalm fra Decleor. Noe annet og ganske mye rimeligere som fungerte greit (ikke perfekt for min ultratørre hud, men kanskje verd et forsøk?) er Rosekrem fra Dr. Hauscha. Den koster ca 150 i helskostforretninger.
Gjest Tristessa Skrevet 26. oktober 2003 #3 Skrevet 26. oktober 2003 Det er vel egentlig nesen som er det eneste som flasser, resten av ansiktet ser bare... dradd ut. Vet at det kanskje ville hjelpe meg å sove litt mer og kutte ut rangelen i helgen, men det er jammen ikke lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå