nella123 Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Jeg vet ikke om det er meg som er rar eller hva det er, men her er greia: Jeg fikk en strømpebukse fra H&M til bursdagen, i str. L. Jeg er så liten og tynn at S av og til er for stort så den måtte helt klart byttes. Strømpebuksen er ikke tatt ut fra pakken en gang, så det er fint mulig å se at den ikke er blitt prøvd. Det er forresten en tykk strikket strømpebukse, ikke sånn tynn nylon. Da jeg skulle bytte strømpebuksen fikk jeg beskjed om at de ikke bytter strømpebukser. Greit nok at de ikke bytter undertøy/badetøy, det har de til og med hengt opp en del skilt som opplyser om, men jeg har aldri hørt om dette med strømpebukser? Det står heller ikke oppført på skiltene. Så hva skal jeg liksom gjøre med strømpebuksa nå? Må ærlig innrømme at jeg synes det er litt rart at man ikke får byttet en strømpebukse, man får jo byttet t-skjorter og vanlige bukser, er det veldig annerledes?
Glitnir Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Strømpebukser regnes vel som undertøy, om du er enig er egentlig irrelevant, ettersom du jo ikke har noe lovskrav på å bytte feilfrie varer. Det er opp til hver butikk om de vil gi deg den rettigheten, noe blant annet HM gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå