Gå til innhold

Alveinspirert brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med alveinspirert mener jeg ikke en basic-kjole med små alvedetaljer, men egentlig en skikkelig NYDELIG alvekjole som spydd ut av ringenes herre :D

Jeg skulle jo egentlig ha den fineste fra rivendellbridal, men ble noe utsettelse av bryllup-stress, så jeg fikk den ikke til kjempeavslaget på prisen allikevel, men er så heldig at min bror giftet seg med ei som lager nydelige klær. Så da skal vi lage en helt spesiell kjole sammen :) Problemet er bare at jeg ikke aner hvordan dette skal gjennomføres.. Jeg ser den svakt for meg i hodet, men får den ikke ned på papiret!

Har dere noen fine sider med slike kjoler jeg tenker på? Eventuelle skosider som passer til denne stilen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk opp Rivendell Bridal på facebook. Bra gruppe med masse slike bilder.

Skrevet

Oi visste ikke de var på facen også... masse fint der, tusen takk :)

Skrevet (endret)

Jeg hadde en alveliknende kjole da jeg giftet meg, men husker ikke fra hvilken designer. Typisk "alvekjole" syns jeg er empire-liv, lange trompetarmer, og en ettersittende figur som blir videre ned mot gulvet. Liten spiss/slep bak. Priken over ien er et sånt belte/smykke rundt livet som møtes foran og går helt ned til gulvet. Skjønner du hva jeg mener? Har nettop sett bilder av sånne kjoler, men husker ikke hvor..

Edit; dette innelegget var den jammen ikke mye hjelp i. :sjenert:

Endret av la Flaca
Skrevet

Joda, jeg skjønte hva du mente :) Det er noe sånt jeg venter på tegningforslag av, håper hun får det til! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...