AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Når du ser en fremmed person på gaten som rett og slett ser helt fantastisk ut, men situasjonen var ikke rett til å gjøre noe annet enn å rekke å tenke tanken etter at dere var gått forbi hverandre uansett: Jeg husket at han hadde skjegg på haken. Mørk lue, langt nok hår til at litt hår stakk frem. Svart jakke. Ca 25-27år. Ved platekompaniet i Trondheim. Du så helt fantastisk kjekk ut. Synes det er synd at jeg ikke våger å gå frem til fremmede. Det hadde vært artig om flere av dere hadde slikt å komme med. Kanskje ser personen det og kjenner igjen situasjonen? 2
Gjest KateW Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 (endret) Jeg var faktisk på forelesning i dag, og så en meget hot person. Dessverre så jeg gifteringen også, da han tok hendene ut av lomma. (så jeg skal ikke gå for i detalj...) Han var like høy som meg, kompakt, skallet og med glis og glimt i øya.... Mhmhm Endret 14. februar 2011 av MissStiles 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Av og til ser jeg en utrolig pen gutt på gaten, men rekker ikke tenke så mye mer enn det, før vi passerer hverandre. Man kan jo ikke løpe tilbake, prikke han på skuldern og spørre om noe? Haha. Vi må finne ut hva vi kan gjøre/si i slike situasjoner I dag kan man jo spørre rett ut om de har valentines planer Neida, man virker ikke depserat
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Når du ser en fremmed person på gaten som rett og slett ser helt fantastisk ut, men situasjonen var ikke rett til å gjøre noe annet enn å rekke å tenke tanken etter at dere var gått forbi hverandre uansett: Jeg husket at han hadde skjegg på haken. Mørk lue, langt nok hår til at litt hår stakk frem. Svart jakke. Ca 25-27år. Ved platekompaniet i Trondheim. Du så helt fantastisk kjekk ut. Synes det er synd at jeg ikke våger å gå frem til fremmede. Det hadde vært artig om flere av dere hadde slikt å komme med. Kanskje ser personen det og kjenner igjen situasjonen? Du får prøve å skrive det i adressa 1
Maddebs Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Så søtt =P Kan ikke si at jeg har sett noen på gata som har fått øynene mine til å stirre på en stund, men skal helt klart si i fra om jeg gjør det
Gjest Ket Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 Kommer også fra bartebyen. Du var på en uteplass/konsert så jeg turte faktisk å prate med deg, men du var litt sjenert. Sees muligens igjen? Du hadde halve ansiktet bak et stort skjerf og så ut som en alv!
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #7 Skrevet 14. februar 2011 Av og til ser jeg en utrolig pen gutt på gaten, men rekker ikke tenke så mye mer enn det, før vi passerer hverandre. Man kan jo ikke løpe tilbake, prikke han på skuldern og spørre om noe? Haha. Vi må finne ut hva vi kan gjøre/si i slike situasjoner I dag kan man jo spørre rett ut om de har valentines planer Neida, man virker ikke depserat Helt enig! Jeg har lagt merke til at jeg kløner disse situasjonene bort med å (dumme meg) prioritere det jeg skal. Det synes jeg nesten er høyst ufornuftig! Jeg løp rundt og spurte folk om veien til et sted for noen uker siden. Han ene var en travel svenske som bare ganske fort svarte at han akkurat hadde kommet til byen, rett fra flyplassen. Da han skulle gå stoppet han, snudde seg og begynte å fortelle det grundig med et stort smil og hyggelig tone. Hva gjorde jeg? Jo, det er greit jeg er jo ikke så kjent her heller (oj han smiler pent!) Men jeg finner nok frem, får spørre meg litt frem! Så rygget jeg unna og tafset avgårde
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #8 Skrevet 14. februar 2011 Hehehe... Jeg trenger litt Vous avez besoin roman français dans l'âme Romanse i sjelen Tenker jo nesten ikke over det
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #9 Skrevet 14. februar 2011 Gjesp Gjesp. Mmmmhhmmm! Jeg synes det er ille nok å prate med folk ute på byen. Så en romantisk fremmed er jeg nok ikke. Skulle dog gjerne, gjerne vært med vågal og turt å hilst på noen som du ser at du kunne tenkt deg å hilst på
MissStiles Skrevet 14. februar 2011 #10 Skrevet 14. februar 2011 Tråden er ryddet iht KGs regler. MissStiles, mod
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #11 Skrevet 22. februar 2011 hmm...tviler på at du ser dette, men jeg så deg i butikken i dag! SparKjøp Utenfor Drammen (går ikke i nærmere detalj på hvor. Personen vet ) Du jobber der. Så på meg og smilte STORT da jeg kom inn. "tilfeldigvis" stod du også i kassa da jeg skulle betale, var kjempehyggelig og smilet ditt lyste opp! Pen var du også, og du pakket til og med tingene i posen for meg! En fyr etter min smak Kanskje jeg skulle stikke innom en dag med tlf nr. mitt på en lapp?? 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #12 Skrevet 24. februar 2011 Jeg så deg igjen idag, men turte så klart ikke å gjøre noe. ;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå