Gå til innhold

Feriehus i Danmark Sommer 2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi tenkte å dra til Danmark på ferie, siden vi nå har en liten en. Er ikke syden som frister , men idylliske Danmark..så hvor drar vi?

Jeg er ikke så kjent, men er jo fordeler med en evnt dyrepark, og strand/ ikke for mye vind.

Gutten vår vil være 6-7 mnd rundt den tiden vi tenker på dra "

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det lite erfaringer gitt..hehe, får google litt til da:)

Gjest navnelapp
Skrevet

Vi har bytta hus i Danmark fleire gongar gjennom boligbytte.no. Kjempefint! Lettvint å bytte med andre med små barn, så kan ein byttelåne utstyr etc..

Skrevet

Vi dro på litt forskjellige campingsteder med telt, i Blokkhus og Tranum området på Nordjylland. Det var veldig koselig i Blokkhus, koselig gammel liten by og ikke minst veldig rolig, nydelige store og uendelige lange strender hvor man kunne kjøre bil på og hvor isbilen kom kjørende ett par ganger om dagen. De selger også jordbær, kirsebær, sukkererter og lignende i små vogner ved mange av utkjørslene til strendene, der er det ofte toalett og kiosk også. Samboeren måtte absolutt ta et bilde av en kiosk med det passende navnet "klitten" (sanddyne på dansk) :fnise:

Det er nok endel vind, det spørs litt på været, men normalt sett ja. Vi kjøpte et lite vindtelt/skjerm som vi brukte som ly sammen med bilen som vindskjerm, funket veldig bra. Husk å ta med spade til å grave opp litt sand rundt bilen. :) Men må si jeg og samboeren drømmer om å dra tilbake neste år, det var helt herlig!

Fårup lekeland var rett i nærheten med bil, Aalborg by ganske nært med shopping og Aalborg zoo. Ellers er jo Legoland og Løveparken litt lengre sør om jeg ikke husker feil, har man bil så er det ikke så lange svippen siden veiene er utrolig bra i Danmark. Håper du fikk litt tips du kan bruke. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...