Gå til innhold

Stjerner og krem

Stjernekrem

Anbefalte innlegg

Frokost mandag morgen.

Ella er syk, så det blir ingen barnehage i dag. Hun er allikevel fornøyd, for mamma har satt på Dora og Boots. Marie ligger og sover i kurven sin slik hun alltid pleier.

Skal tro hva man skal finne på i dag? Jeg kunne tenke meg å sysselsette Ella litt, for det kan fort bli kjedelig å sitte inne med mamma en hel dag. Jeg lurer litt på om jeg skal ta en tur på butikken, men været frister ikke akkurat. Hadde vært gøy å kunne bake en kake eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje jeg skal bruke dagen til å få unna alle de småtingene som ligger og irriterer? Ella kan fint hjelpe til med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg fått skrevet ned alt jeg håper å få unna i løpet av dagen. Lista ble lengre enn jeg hadde ønska, hehe.

Ella sitter og tegner litt mens Marie gulper opp måltidet hun nettopp fikk. Skal straks skifte på henne, og nå tenker jeg det er på tide å begynne å bruke gulpesmekkene jeg kjøpte på Princess. Jeg er så lei gulpeskift hele dagen. Men om det er det største problemet jeg har, skal jeg jammen være glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har pappaen kommet hjem fra jobb, og er i full gang med å bade Ella.

Jeg klarte å utføre hele tre av tingene på gjøremålslista, får være fornøyd med det.

Har hatt endel halsvondt og hodepine i dag, så nå skal jeg slappe av resten av kvelden. Regner med at Ella blir hjemme fra barnehagen i morgen også. Vil gjerne overholde "feberfri dag"-regelen. Hun har vel strengt tatt ikke hatt feber i dag, men formen har gått veldig opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...