Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret mitt ligger mellom 6 (.3) og 7 (.3) på skala 1-10, mørk blond/lys brun med litt gulltoner. Dette er naturlig farge altså, og jeg ønsker å gå et par toner lysere. Tenker på å satse på en 9.13 kald beigeblond, gjør det noe om jeg skulle være en 6'er? Vet man bare kan ta 2 toner lysere enn det man har, men skader det om fargen egentlig er 3 toner lysere?

Håper noen forstår dette. :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håret mitt ligger mellom 6 (.3) og 7 (.3) på skala 1-10, mørk blond/lys brun med litt gulltoner. Dette er naturlig farge altså, og jeg ønsker å gå et par toner lysere. Tenker på å satse på en 9.13 kald beigeblond, gjør det noe om jeg skulle være en 6'er? Vet man bare kan ta 2 toner lysere enn det man har, men skader det om fargen egentlig er 3 toner lysere?

Håper noen forstår dette. :lol:

Om håret ditt er NATURLIG FARGE 6.3-7.3, kan du godt ta den som er tre toner lysere. Om håret derimot er FARGET i 6.3-7.3 kan du ikke gjøre det.. Man kan ikke lysne ett allerede farget hår med noe annet enn bleking eller avfarging. Det eneste som vil gi en illusjon av lysere hår er om du bruker en kald farge.. type 7.1 feks.. Men du vil ikke bli BLOND likevel :)

Skrevet

Neida, nå har jeg spart i flere år for å kunne farge det lysere uten å måtte stripe eller bleke. Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...