Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale meg et bra øyenvippelim og si hvor jeg kan få kjøpt det?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Duo. Det finnes ingen bedre. Du får den på Cubus ;) Husk å vente i 30 sekunder, før du setter på vippene. Limet skal føles litt klissete før du setter på vippene ;)
Skrevet

vippelimet fra ardell er definitivt det beste

Skrevet

Duo kan gå og legge seg, wimps sin lim rocker sokker. Jeg bruker denne både til å feste vipper og pynt, har opplevd at halloweenpynt har sittet på gjennom en hel natt, en dusj og litt til ;)

Skrevet

Jaha?? Hvilke type lim er dette? Og hvor har du kjøpt den da? Må jo prøves, hehe.. :popcorn:

Skrevet

Vita. Jeg har aldri kjøpt den løs, men brult den som man får i pakken når man kjøper vippene ;)

Skrevet

Høres litt for godt ut til og være sant, hehe.. Duo er nok bedre :gjeiper:

Skrevet

Nooooo!

Skrevet

TS her...

Nå har jeg testet ut Ardell - med et heller dårlig resultat. Wimps hadde jeg prøvd fra før, og det var heller ikke bra. Da er Depend sitt MYE bedre enn begge disse;) Men Duo må selvsagt også testet ut, så nå står det for tur...

Skrevet

Duo er min favoritt :)

Skrevet

Åh, jeg testet ut Wimp'rs i helgen og den er råbra! Vippene satt som støpt, og limet er gjennomsiktig, så jeg slapp den hvite fargen som må dekkes over av sort eyeliner ;)

Duo er fortsatt veldig bra, men jeg må innrømme at Wimp'rs er av samme klasse :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...