AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 en uke har gaatt..jeg har trent HVER DAG og spist sunt og mindre enn vanlig Etter 6 dager har jeg ikke mistet en cm ( snufs..mister motivasjonen allerede..
Buljo Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Bare du fortsetter så gir det resultater etter hvert 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Herregud menneske. Kan ikke du bare legge om livsstilen og ikke bruke alle dine krefter i èn uke og forvente resultater i et knips? Å endre kroppen og helsa tar tid og tålmodighet.
LukaFrost Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Hvorfor har folk det så forbanna travelt når de skal ned i vekt? 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 tror ts mente for motivasjonens del...slapp av folkens?
Sherry Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 Det skjer ingen dramatiske endringer på kun 6 dager. Da hadde vi alle sett ut som streker, hvis det ikke skulle mere til enn som så. Kanskje en liten ide å gå gjennom kostholdet, spiser du så sunt og så få kalorier som du tror? og trener du hardt nok? Hvordan har kosthold og trening sett ut denne uken da?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #7 Skrevet 14. februar 2011 Hei, ts her. Ja, spiser virkelig MYE sunnere enn før og vil si jeg spiser veldig sunt generelt nå også. Vi får se..jeg fortsetter hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå