Sina Skrevet 26. oktober 2003 #1 Skrevet 26. oktober 2003 For over et år siden ble det slutt mellom meg og han jeg var sammen med da. Da hadde vi vært sammen i et år, men avstandsforhold side jeg gikk på folkehøgskole. Etter det ble slutt fant jeg sakte men sikkert tilbake til meg selv og det gikk opp for meg hvor dårlig han var for meg. For å si det sånn så har jeg aldr gråti så mye som det året. Jeg fikk en ring av han den jula. Den er fin nok den.. dyr nok også. Men jeg sitter ikke igjen med noen gode minner hverken om oss eller han. Må legge til at han har blitt veldig ufyselig. Nå har jeg lyst til å pante den ringen og unne meg noe annet fint eller godt. Kunne ALDRI brukt de pengene på noe annet, en gave til noen andre f.eks. De kommer til å være like møkkete som ringen. Så, jeg vil bli kvitt den... Jeg kan gi den tilbake til han, men da kommer det til å bli bråk for da må jeg ut med hvordan jeg hadde det og jeg kommer ikke til å få fred. jeg vil ikke ha kontakt med han.. Skal jeg pante den eller ikke? p.s det er IKKE aktuelt å smelte den om.. Ville aldri klart å gå med det uansett.... bli kvalm av tanken...
Gjest Poirot Skrevet 26. oktober 2003 #2 Skrevet 26. oktober 2003 Man får ikke særlig mye igjen for pantsetting.
Gjest Carmelita Skrevet 26. oktober 2003 #3 Skrevet 26. oktober 2003 Hva med å selge den på auksjon? QXL eller Finn?
Gjest Tex Skrevet 26. oktober 2003 #4 Skrevet 26. oktober 2003 Hva med å selge den på auksjon? QXL eller Finn? Var akkurat det jeg hadde tenkt å foreslå.... Panting er dårlig handel....
Sina Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2003 hmmm.. ja kanskje det.. men bør kanskje få noen til å si hvor mye den er verdt da??
Gjest Tex Skrevet 27. oktober 2003 #6 Skrevet 27. oktober 2003 Gå til en gullsmed, si at du vil vite sånn ca, fordi den er et del av et arveoppgjør. Spør hvor mye du kan få for den hos gullsmeden også... Ikke selg der, bare få deg en pekepinn....
Gjest Nite Skrevet 27. oktober 2003 #7 Skrevet 27. oktober 2003 Hei- hvis du har så sterke følelser mot ringen- kast den i havet! Eller har du sterke følelser for verdien av den og? Bare et ærlighetsord fra en sjel som ikke klarer å holde kjeft - nite
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2003 #8 Skrevet 28. oktober 2003 Enig med Nite. Hvis alt som har med ringen er møkkete som du sier, så kast hele dritten i kloakken!
Sina Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #9 Skrevet 28. oktober 2003 Hadde tenkt til å utnytte den som han "utnyttet meg". Bytte den i noe som bare kommer meg til gode :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2003 #10 Skrevet 28. oktober 2003 Well, hvis du tror du får noe glede av det du bytter den inn i da... Vil du ikke alltid bli påminnet om han og det du opplevde med han, selv med et "nytt smykke"?
Sina Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #12 Skrevet 28. oktober 2003 Vil du ikke alltid bli påminnet om han og det du opplevde med han, selv med et "nytt smykke"? å nei.. det skal ikke bli noe varig.. hvertfall IKKE et nytt smykke.. det har aldri vært et alternativ engang... noe som jeg kan sløse bort pengene på.. en god middag eller noe.. Orker ikke send den i retur.. Da bryter helvete løs
Factor Skrevet 28. oktober 2003 #13 Skrevet 28. oktober 2003 Kast den i søpla, du. Ikke kast bort tiden din med dette.
Sina Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #14 Skrevet 28. oktober 2003 Kaster da ikke bort tiden min.. Sitter da her inne på KG uansett.....
Gjest Madam Felle Skrevet 28. oktober 2003 #15 Skrevet 28. oktober 2003 Hva med å smelte den om og gi den i gave til en eller annen? Sikkert en eller annen som kan ha mer glede av den enn det du har
Gjest Dolphina Skrevet 28. oktober 2003 #16 Skrevet 28. oktober 2003 Selg ringen og ta deg ei real fyllekule!
Sina Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #17 Skrevet 28. oktober 2003 Bortsett fra at jeg nesten ikke drikker så kunne det vært en lur ide ja.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå