AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 situasjon: en jente liker meg, jeg liker henne men det er bare det at jeg bare vil ha sex med henne... 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 situasjon: en jente liker meg, jeg liker henne men det er bare det at jeg bare vil ha sex med henne... Hva vil hun da? Hvis hun vil det samme som du så er det jo ikke noe problem? 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Hva vil hun da? Hvis hun vil det samme som du så er det jo ikke noe problem? så det finnes jenter som der og da bare er interessert i uforpliktende sex/være knullevennine :-) 2
womenwomen Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 situasjon: en jente liker meg, jeg liker henne men det er bare det at jeg bare vil ha sex med henne... Kanskje hun også bare vil ha sex ? En fast elsker kanskje for Kos , nærhet , oppmerksomhet fra deg osv ? Mange kvinner er ute etter det , fremfor ONS . Alltså en fast pule venn .En å bare kose seg med i første omgang . Hun blir nok glad for det , om hun liker deg . Det er ikke sikkert hun er ute etter noe voldsomt seriøst , dere er jo begge nye og fremmed for hverandre . HALLO - alle jenter er ikke slik , alltså drømmer om super seriøse bindene ting . Glem det . Du er fremmen og ny for henne , i første omgang ønsker hun vell bare å bli litt kjent med deg , før sex i hvertfall . Og det er jo uforpliktende og ufarlig .Begge kan trekke seg ut av det , når de har lyst . Så bare ta kontakt ! 2
womenwomen Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 så det finnes jenter som der og da bare er interessert i uforpliktende sex/være knullevennine :-) Ja det finnes . Jeg er ute etter en slik selv nå ! 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 Ja det finnes . Jeg er ute etter en slik selv nå ! finnes det kvinner under 30 som er interessert i dette?? 3
frøkna Skrevet 14. februar 2011 #7 Skrevet 14. februar 2011 finnes det kvinner under 30 som er interessert i dette?? ja
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #8 Skrevet 14. februar 2011 Ja, og så? Dersom hun har de samme tankene er det jo bare å hoppe i det.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #9 Skrevet 14. februar 2011 situasjon: en jente liker meg, jeg liker henne men det er bare det at jeg bare vil ha sex med henne... Har dere hatt sex tidligere? Hvis ikke anbefaler jeg å avklare dette sammen først. Hvis ikke kan det bare bli krøll og forhåpninger.
Gjest Raindrops Skrevet 14. februar 2011 #10 Skrevet 14. februar 2011 Det hjelper ikke å spørre her. Du må spørre henne.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #11 Skrevet 14. februar 2011 Har vært i samme situasjon som deg. Usikker på hva han var ute etter, men uten å spørre så har jeg fått bekreftet at han er interessert på det seksuelle plan. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå