AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Hei, Jeg velger å poste dette som anonym og velger derfor å logge ut fordi jeg er så flau over at jeg i det hele tatt sier dette her. Føler at det liksom ikke er så greit å klage på underlivet sitt, for vi er alle forskjellige. Og nei, har faktisk aldri sagt det til noen at det plager meg, får nesten til vondt av å skrive på nettet, for det anses jo som litt teit å sutre over slikt, men for meg er dette veldig kjipt. Klarer å late fint som ingen ting både med samboer og forsåvidt de to andre kjærestene jeg har hatt tidligere. Men helt i den innerste kroken i hjertet mitt, ligger dette over meg som en stor grå sky av besvær og flauhet. Har helt siden jeg var 14år tenkt på dette, og dette har plaget meg mye. Får lyst til å grine her jeg sitter i sofaen, med laptoppen i fanget, mens samboeren sitter og ser på tv, men kan ikke. Orker ikke å snakke om dette med noen. Har store problemer med å snakke med legen min om ting i det hele tatt, personlige ting. I dag er jeg 21år, på vei til å bli 22, og generelt går vel alt helt ok, men dette, dette underlivet mitt plager meg sånn. Får lyst til å grine når jeg står foran speilet og ser på meg selv, ser med øynene mine der nede. De er store, og jeg liker ikke å gå med g-streng eller noe slikt, for de ja, passer så vidt i det lille tøyet. Ønsker sterkt å operere meg, men vet ikke om jeg tørr det heller. Er så flau over underlivet mitt at jeg aldri har vært hos gynekolog. Prøver til den dag i dag å manne meg opp til å tørre, men klarer ikke å slutte å grine ved tanken på at noen fremmede skal se hvor stygg og ekkel jeg er der nede. Skulle ønske jeg følte det annerledes. Dette ødelegger sex helt for meg, noen ganger har jeg sex med samboeren, og later som om jeg er helt med, mens jeg tenker på hvor stygg jeg er der nede, og håper at han ikke tenker så mye på hvor stygg jeg er der nede. Ingen samboer, tror jeg vil fortelle hva de føler om underlivet ens dersom det sårer og ikke fører noe godt med seg å si at man er stygg der nede, for man kan jo ikke bare gå i skapet og skifte kjønnsleppene slik man gjør med sokker. Sukk:( Tror dette ble for langt, må slutte nå. Før jeg blir til besvær:S
Gjest mann Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Trist å høre at dette er så vanskelig for deg, men jeg kan si at det er mange menn som ikke bryr seg om størrelse på kjønnsleppene eller er så opptatt av hvordan musa ser ut. Jeg for min del syntes det er deilig med noe å ta i der nede og leke med. At de nesten ikke passer i en g-streng ville jeg syntes var sexy Men jeg skjønner deg også litt, selv er jeg heller ikke kanskje helt vanlig nedentil, ble omskåret for noen år tilbake, og tenker kanskje litt mye på om jeg er "pen" nok der nede for jenter jeg ligger med.
Yme Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Det er mange menn som syns det er veldig sexy Går ann å operere det vekk, men sånn egentlig er det der bare et problem inni hodet ditt, så det beste er jo at du prøver å tenke litt annerledes på det, så du kan være fornøyd med deg selv. Du har ingenting å skamme deg for uansett, å jeg er ganske sikker på at gutten din elsker leppene dine! 1
-Vixen- Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Dette var da veldig kjipe greier! For å si det sånn, jeg tror det er veldig få jenter som er 100% fornøyd med kroppen sin- det er mange som løper forbi speilet for å slippe å se seg selv nakne, og det er enda flere som skrur av lyset mens de har sex fordi de blir flaue ved tanken på at kjæresten skal se den nakne kroppen deres. Og det er synd! For når du selv tenker at du er så fæl og kvier deg mens du og kjæresten din har sex, så klarer du nok heller ikke å slappe av og nyte hva han gjør med kroppen din. Jeg tviler STERKT på at han har noe i mot musa di, han er nok mest opptatt av selve sexen og nytelsen den fører med. Han hadde sikkert blitt ganske lei seg for deg om du fortalte det som du har skrevet her, han vil jo bare at du skal ha det bra og at du slapper av og koser deg når dere kaster klærne. Jeg har egentlig ingenting å si som sikkert hjelper deg, men håper at du plukker opp noe av det jeg har skrevet i allefall.. Lykke til.
iskaffe Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Visste du at... i enkelte folkeslag forlenger de kvinners kjønnslepper ved å strekke dem i ung alder. Dette fordi de synes det er fint. (blir riktignok sett på som mishandling, men... )
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har også ganske "rikelig" der nede, og kjæresten min elsker det! Han kan gi meg oralsex leeenge, og koser med kjønnsleppene mine og jeg nyter det. Folk er med forskjellige enn man tror, vaginaer finnes i alle varianter, farger og fasonger. Jeg tror mye ligger i den siste setningen din: Føler jeg blir til besvær. Du er ikke til besvær! Du er sikkert flott, og fortjener det beste for deg. Prøv å bygge opp selvfølelsen din på andre måter, det kan ikke være godt å ha det slik du har det nå.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #7 Skrevet 14. februar 2011 Visste du at... i enkelte folkeslag forlenger de kvinners kjønnslepper ved å strekke dem i ung alder. Dette fordi de synes det er fint. (blir riktignok sett på som mishandling, men... ) Hva tenkte du egentlig når du skrev dette innlegget her? Tenkte du TS ville føle det bedre med seg selv fordi enkelte folkeslag (hvilke folkeslag? negere? kinesere? japanere?) strekker kjønnslepper så langt det er mulig? Og hvor har du dette fra? Har du sjekket om dette er fakta eller bare ren fleip? Tenkte du egentlig når du skrev dette innlegget ditt?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #8 Skrevet 14. februar 2011 Vil ikke si det til han, for det hadde bare ført til at han hadde sagt at han ikke følte det slik og at det bare er i hodet mitt (det standard svaret man alltid får). Men det hjelper ikke. Har lest så mye rart om hva folk mener er fint og hva som er stygt, og det gjør at jeg tenker på meg selv, og selvfølgelig må alle få mene hva de vil, og like eller mislike hva de vil, man kan ikke tilfredstille alle, men problemet er at jeg ikke klarer å føle meg normal, selv om jeg helt sikkert ikke vet hva som er normalt, for folk er jo forskjellige. Har t.o.m sett på sånne sider der man ser bilder av sikkert en million forskjellige underliv, (venus atlas på nett), men det gjorde ikke at jeg følte meg noe mer normal. Er bare litt lei av at jeg er så opphengt i det, hver gang jeg ser på meg selv der nede, og tenker på det når vi skal ha sex. Tenker uff, så mm stygt. Er veldig ekkelt å skrive dette ned, for da ser man svart på hvitt hva man føler om seg selv:( Føles som om man innrømmer noe, merkelig følelse. Ser bare for meg at alle andre er så mye mer flotte der nede, og at det er jeg som er litt den ene av 100 som har et merkelig underliv.
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. februar 2011 #9 Skrevet 14. februar 2011 (endret) Synd du tenker sånn og har det sånn. Ingen kvinner er 100% fornøyd med kroppen sin, graden og antallet av komplekser varierer selvsagt fra kvinne til kvinne. Med tanke på dagens press på spesielt kvinner (i all hovedsak også skapt av kvinner) i forhold til skjønnhet, mote, utseende, hva som bør vurderes fikset og så videre så er det knapt mulig å være 100% fornøyd heller. Det blir litt som den medisinske utviklinga; gi legen litt tid til å fare over hele deg så vil du alltids få en diagnose.......... Tenner samboeren din på deg? Når dere har sex/kliner og koser og kysser og bedriver aktiviteter som fort ender med sex - viser han at han tenner på deg/liker deg både med tanke på hvordan du ser ut og hva du gjør? Tidligere kjærester - virket de kåte på deg? Det hjelper strengt tatt ikke hva menn sier til kvinner om sånne ting: Altså bedyrer at rumpa er perfekt, puppene er akkurat slik vi vil ha dem, halsen er feminin nok, du er trang nok, du smaker deilig, leggene er akkurat passe slanke og så videre. Dere hører hva vi sier men det betyr ingenting, så fremt dere har bestemt dere for at et eller annet ved kroppen ikke er som den burde være. Den eneste gangen dere virkelig bryr dere om hva vi sier er om vi skulle snuble i den fatale fella å hevde at; joda, du kunne godt fiksa på puppene dine, det hadde ikke gjort noe om du intensiverte øvelsene for å stramme opp rumpa, når du sier det så er kanskje leggene dine i ferd med å bli litt for kraftige, hadde fitteleppene dine vær litt mindre så hadde det såklart sett litt penere ut - og så videre. Det er en kommunikasjonsutfordring. Dere presser oss stadig i forhold til å mene noe om kroppene deres men dere vil liksom ikke akseptere at vi bedyrer at vi er fornøyde slik dere er. Nå skal jeg ikke drodle mer om det TS, men dersom du aldri har fått et verbalt sleivspark fra noen om at kjønnet ditt ikke er noe særlig så skal du ta med deg det. Jeg vet at endel jenter har fått slike fra andre jenter i ungdomsåra i forbindelse med gym/idrett og sånne ting, og det er episoder som nok preger dem mer enn de liker å innrømme. Som sagt så er jeg overbevist om at gutter generelt ikke henger seg opp i om musa di er innenfor standarden av hvordan den skal se ut, den standarden finnes nemlig ikke. Fitter er forskjellige, både leppene, klitten, behåringen, smaken og lukta. Vi menn er heldigvis skrudd sammen slik at vi har et relativt bredt reportoar når det kommer til hva vi liker å få servert av den slags: Nemlig - det meste Du er garantert ikke stygg og ekkel der nede, en tur til gynekolog høres smart ut, ikke minst i forhold til bekreftelser for at du helt sikkert er ganske så normal og litt mer selvtillit i forhold til egen kropp og eget kjønn medfører litt mer sexlyst og glede, noe dere begge både har godt av og vil nyte godt av. Endret 14. februar 2011 av Gorgonzola
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #10 Skrevet 14. februar 2011 Jeg skal være ærlig jeg, og si at det er mye sannhet for meg i det du sier, at jeg ikke tar til meg noe slike fine ting samboeren sin til meg. Føler at det blir sagt for å få meg til å føle meg bra, og det liker jeg. Jeg tåler ærlige svar jeg, blir kanskje ikke sånn super duper glad og hopper i taket for å høre at jeg har lagt på meg, men blir ikke sur, blir kanskje lei meg inni meg, men uttrykker ikke at jeg er misfornøyd med svaret. Men vil ikke at man bare skal si ting for å si ting til meg, fordi det er en fin ting å gjøre. Vil bare ha et ærlig svar. Tenker at hvis han hadde sagt noe som at kjønnsleppene dine er store, så hadde jeg blitt lei meg inni meg, men hadde sagt det kan godt tenkes det, har ikke sett andre jenters kjønn der nede. Men hadde vel tenkt at han likte de andre han hadde sex med bedre enn meg. Kanke tro at jeg sier det her, men, jeg er den eneste han ikke kan slikke til orgasme, mens han alltids har fått det til med alle andre jenter. Og jeg ble ikke sur da jeg fikk vite det, følte bare at det kanskje var pga meg eller at han syns det var slitsomt med meg kanskje. Vet ikke. Han hadde ikke sagt det hvis det ikke gikk ann å snakke til meg. Men føler at jeg ikke vil ha oralsex på meg selv, det føles som om jeg er en byrde, og det føles bare rart for meg når han gjør det, ser ikke ut til å like det han , så hvorfor skal jeg bare ligge der å se dum ut. Så vi har sluttet med det. Føler at mye med det har med hvordan jeg ser ut der nede, at han syns det er ekkelt, men har aaaaldri sagt det, kommer aldri til å si det. Jeg føler bare at jeg er ja, en dårligere versjon der nede enn alle de andre han har hatt som han likte å tilfredstille. Det gjør at jeg føler meg ekkel, rett og slett. For før likte han å gi oralsex, og så kom jeg
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #11 Skrevet 14. februar 2011 Føler at det blir sagt for å få meg til å føle meg bra, og det liker jeg IKKE. (Skrev feil)
iskaffe Skrevet 14. februar 2011 #12 Skrevet 14. februar 2011 Hva tenkte du egentlig når du skrev dette innlegget her? Tenkte du TS ville føle det bedre med seg selv fordi enkelte folkeslag (hvilke folkeslag? negere? kinesere? japanere?) strekker kjønnslepper så langt det er mulig? Og hvor har du dette fra? Har du sjekket om dette er fakta eller bare ren fleip? Tenkte du egentlig når du skrev dette innlegget ditt? Beklager. Det var ikke meningen å få TS til å føle seg bedre eller verre, ville bare opplyse at små kjønnslepper ikke nødvendigvis er normen for skjønnhet rundt om i verden. Det er forøvrig fakta. Utføres ofte I Rwanda og blant Khoisan folkeslaget. Min lenke
womenwomen Skrevet 14. februar 2011 #13 Skrevet 14. februar 2011 Hei, Jeg velger å poste dette som anonym og velger derfor å logge ut fordi jeg er så flau over at jeg i det hele tatt sier dette her. Føler at det liksom ikke er så greit å klage på underlivet sitt, for vi er alle forskjellige. Og nei, har faktisk aldri sagt det til noen at det plager meg, får nesten til vondt av å skrive på nettet, for det anses jo som litt teit å sutre over slikt, men for meg er dette veldig kjipt. Klarer å late fint som ingen ting både med samboer og forsåvidt de to andre kjærestene jeg har hatt tidligere. Men helt i den innerste kroken i hjertet mitt, ligger dette over meg som en stor grå sky av besvær og flauhet. Har helt siden jeg var 14år tenkt på dette, og dette har plaget meg mye. Får lyst til å grine her jeg sitter i sofaen, med laptoppen i fanget, mens samboeren sitter og ser på tv, men kan ikke. Orker ikke å snakke om dette med noen. Har store problemer med å snakke med legen min om ting i det hele tatt, personlige ting. I dag er jeg 21år, på vei til å bli 22, og generelt går vel alt helt ok, men dette, dette underlivet mitt plager meg sånn. Får lyst til å grine når jeg står foran speilet og ser på meg selv, ser med øynene mine der nede. De er store, og jeg liker ikke å gå med g-streng eller noe slikt, for de ja, passer så vidt i det lille tøyet. Ønsker sterkt å operere meg, men vet ikke om jeg tørr det heller. Er så flau over underlivet mitt at jeg aldri har vært hos gynekolog. Prøver til den dag i dag å manne meg opp til å tørre, men klarer ikke å slutte å grine ved tanken på at noen fremmede skal se hvor stygg og ekkel jeg er der nede. Skulle ønske jeg følte det annerledes. Dette ødelegger sex helt for meg, noen ganger har jeg sex med samboeren, og later som om jeg er helt med, mens jeg tenker på hvor stygg jeg er der nede, og håper at han ikke tenker så mye på hvor stygg jeg er der nede. Ingen samboer, tror jeg vil fortelle hva de føler om underlivet ens dersom det sårer og ikke fører noe godt med seg å si at man er stygg der nede, for man kan jo ikke bare gå i skapet og skifte kjønnsleppene slik man gjør med sokker. Sukk:( Tror dette ble for langt, må slutte nå. Før jeg blir til besvær:S Så operer de vekk da , ta vekk det som du syns blir for mye . Ingen her inne kan hjernevaske deg til å bli fornøyd , når du selv er misfornøyd . Er du misfornøyd og føler deg uvell med det - bør fu få gjordt noe med problemet .Tror at siden du ikke klarer å akseptere dette - så er det nok best å bare operere og bli kvitt problemet . Det er så unødvendig at dette skal ødelegge livet ditt , er en liten oprasjon , mange har gjordt det før deg . Så ønsker du selv sterkt nok å bli kvitt dette , så bestill time hos lege og få det ut av verden . Er din kropp og kunn du kan bestemme over den . Ingen andre har noe de skulle ha sagt , de får heller vise respekt for ditt valg - dersom de eier litt sosial inteligens , bør de klare å forstå at du ikke orker å leve med dette som alle andre syns er så " fint " normalt , vanlig . Når du føler dette er unormalt og avviker - så er det du som har rett . Det er riktig for DEG , det du tenker og føler ang. kroppen din .
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #14 Skrevet 14. februar 2011 Må bare få si, tusen takk for alle svarene hittil, fint å få snakket med noen, å føle at man blir hørt ihvertfall:klemmer:
runekki Skrevet 14. februar 2011 #15 Skrevet 14. februar 2011 (endret) . Endret 20. februar 2011 av runekki
Gjest jenut Skrevet 14. februar 2011 #16 Skrevet 14. februar 2011 For å si det slik: jeg visste ikke det var et problem for noen før jeg leste innlegg her inne om det. Jeg forstår operasjon dersom det er fyisk vondt ifht klær osv - men, jeg tror mange har et forvridd syn på egen kropp. Jeg har hatt samme forhold til mine bryster siden jeg var tenåring - men har klart å "undertrykke" de verste følelsene. Klarer likevel aldri helt å akseptere dem, men lar det heller ikke ødelegge for meg. Jeg kunne ikke tenke meg å gjennomgå narkose - tiden etter operasjon - skjære i kroppen eller legge inn noe for å pynte på den, det er for ekstremt. Så jeg aksepterer det, selv om jeg nok aldri helt kommer til å like dem. Dessuten har jeg kommet frem til at dersom jeg begynner med å "fikse" på en ting, så hopper nok oppmerksomheten over på noe annet man synes har forbedringspotensial. Hjernen er ganske enkel sånn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå