AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Del Skrevet 13. februar 2011 Hei! Møtte en gutt gjennom noen venner, han er 4 år eldre enn meg, og bor et stykke unna. Avtalte at jeg skulle komme til han en kveld mens en kompis av han var der. Vi så på film alle tre, og alt var veldig hyggelig. Så måtte kompisen gå, så det var bare meg og han andre igjen. Vi kysset og koste en del, men hadde ikke sex da ingen av oss er interessert i å gjøre noe sånt bare for å gjøre det. Han virker som en veldig koselig og grei gutt, så jeg har vært hjemme hos han en gang til, da alene. Samme greia som sist, kysset og koste, veldig hyggelig. Det har alltid vært han som har tatt kontakt med meg først, ringt meg på skype, telefon, snakket til meg på facebookchatten osv. Men helt plutselig virker han totalt uinteressert? Han har sagt at han bryr seg om meg og vil at jeg skal ha det bra og sånne ting, og ringer meg hvis han tror det er noe som plager meg. Spørsmålet mitt er da, hva i huleste har skjedd? Han gikk fra å være verdens søteste og hyggeligste i går, til å overse meg totalt når jeg snakket til han på chatten i dag! Blir så forvirret.. Hva skal jeg gjøre eller si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 13. februar 2011 #2 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Hei! Hyggelig at du har truffet en tilsynelatende hyggelig kar Siden dere ikke startet dette forholdet med å møtes bare for å ha sex, så tror jeg kanskje det er en type som tar deg seriøst, om du forstår. Det kan jo ha en naturlig forklaring, at han var online men ikke var foran PC'en akkurat da. Du kan jo prøve å sende melding eller noe og høre om det var noe han tenkte på? Hvis han ikke svarer kan du jo se det litt an i noen dager, om han tar kontakt igjen. Eventuelt prøve på nytt å ta kontakt med han. Men ikke mase for mye heller. Håper det ordner seg og kanskje du vil skrive hvordan det går etterhvert. Lykke til! Endret 13. februar 2011 av SmurfeLurfen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 14. februar 2011 #3 Del Skrevet 14. februar 2011 Kanskje du skulle prøvd å hatt sex? Bare denne ene gangen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 #4 Del Skrevet 14. februar 2011 Vi kysset og koste en del, men hadde ikke sex da ingen av oss er interessert i å gjøre noe sånt bare for å gjøre det. Han virker som en veldig koselig og grei gutt, så jeg har vært hjemme hos han en gang til, da alene. Samme greia som sist, kysset og koste, veldig hyggelig. Kysset og koste??? Hva holder dere på med egentlig - dyreplageri!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en kompis Skrevet 15. februar 2011 #5 Del Skrevet 15. februar 2011 Det har alltid vært han som har tatt kontakt med meg først, ringt meg på skype, telefon, snakket til meg på facebookchatten osv. Men helt plutselig virker han totalt uinteressert? Jeg har hadd kontakt med et par damer, og som du selv skriver, så har jeg måtte tatt kontakt hver gang. Da er de kjempehyggelig...men ikke søren om de tar kontakt. Da mister jeg piffen... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå