Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ca. 280 venner på Facebook. Så fant jeg ut at jeg skulle slette folk som bare har kommet ramlende, folk jeg overhodet ikke har noe med å gjøre, folk jeg har kjent for et liv siden. Så jeg slettet en del, og endte opp med 230 venner. Fem dager senere, stod det plutselig 231 der, men jeg har ikke lagt til noen. To dager senere,stod det igjen 230.

Hvordan er dette mulig? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ca. 280 venner på Facebook. Så fant jeg ut at jeg skulle slette folk som bare har kommet ramlende, folk jeg overhodet ikke har noe med å gjøre, folk jeg har kjent for et liv siden. Så jeg slettet en del, og endte opp med 230 venner. Fem dager senere, stod det plutselig 231 der, men jeg har ikke lagt til noen. To dager senere,stod det igjen 230.

Hvordan er dette mulig? :klo:

Kanskje du hadde sendt en venneforespørsel som ble godtatt slik at det gikk fra 230 til 231, så var det noen som slettet deg, slik at det gikk ned igjen til 230?

Skrevet

Skjer med meg også hele tiden, kan gå fra 724 til 732 i løpet av et par minutter, for å så gå ned igjen til 724.

Skrevet

Det er sikkert pga. folk som deaktiverer og reaktiverer sine profiler.

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Skjer hele tiden med meg også, hopper opp og ned.

Skrevet

Ja, det er deaktivering.

At profilen fjernes for en periode og så kommer profilen tilbake når den blir aktivert igjen.

Skrevet

Det skjedde med meg også, siden eg ikkje har så ekstremt lang liste gikk eg igjennom den og fant ein ny person på lista mi som ikkje var der før... Eineste forklaringen er at profilen har vært deaktivert og blitt aktivert igjen, men samtidig såg eg at denne personen (ei eg gikk på skule med) hadde ting på veggen sin i ein periode bakover, så eg trur ikkje profilen hadde vært deaktivert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...