Gå til innhold

fortid, fremtid

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvis en mann som du likte, en gang i fortiden, men der mannen pga usikkerhet eller andre faktorer du ikke vet om, gjorde at "det rant ut i sanden", hadde tatt kontakt med deg hvis dere møtte hverandre tilfeldig en gang, hadde du da synes det var greit å begynne et forhold hvis det var det han ville???

kanskje de faktorene som gjorde at han ikke ga et veldig godt inntrykk, ikke lenger er der... men at du kjenner han igjen liksom...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil gjerne ha svar på denne...

• Liker 1
Skrevet

hvis en mann som du likte, en gang i fortiden, men der mannen pga usikkerhet eller andre faktorer du ikke vet om, gjorde at "det rant ut i sanden", hadde tatt kontakt med deg hvis dere møtte hverandre tilfeldig en gang, hadde du da synes det var greit å begynne et forhold hvis det var det han ville???

kanskje de faktorene som gjorde at han ikke ga et veldig godt inntrykk, ikke lenger er der... men at du kjenner han igjen liksom...

Var dere begget to tiltrukket av hverandre i fortiden en gang - er dere sikkert begge to tiltrukket av hverandre fortsatt den dag i dag også , og ( fremtiden ) om dere møter hverandre igjen . Selv om det har gått noen år . Slikt bruker ikke å forandre seg eller bli borte er min erfaring , er først kjemien der mellom en mann og kvinne , er den nok der fortsatt i dag skal du se : ) .Så se positivt på dette , du har extra god sjangse til å lykkes denne gang om du vil og står på selv nå for å få kontakt igjen , ettersom dere alltid har hatt denne kjemien og tiltrekningen mot hverandre . Selv om det rant ut i sanden som du sier , i fortiden .

Så ja - det er store og gode muligheter for at dere kan finne tilbake til hverandre igjen nå i fremtiden .Og at dere kan få et veldig fint forhold om dere begge to våger å satse på hverandre denne gang . Da må dere begge spille med åpne og ærlige kort ovenfor hverandre denne gangen , og det bør ikke være tvil om hva dere vil med hverandre , eller hva dere føler for hverandre . Så ordner det seg sikkert . Ja du bør våge å satse denne gangen . Det er ikke sikkert dere to får flere sjangser til å bli sammen nå . Så grip den om du har sjangse nå . Om dere begge er single og ledige akkurat nå , og ting ligger til rette for at dere kan få hverandre denne gang da .. ja stå på nå og vær rask , før en av dere snart blir opptatt på nytt eller lignende kjepper i hjulet oppstår eller kommer for dere .lykke til ! . Gammel kjærlighet ruster ikke sies det : ) Stol på det du : ) Det er sant det .

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kunne jeg absolutt..

- Men da tror jeg det hadde vært viktig for meg at han hadde tatt initiativet og vært tydelig på hva han ønsket videre!

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med faktorer som gjorde at han ikke gav et godt inntrykk?

Skrevet

Hvorfor kun ta kontakt dersom dere møttes tilfeldig? Dersom du fortsatt tenker på jenta, så ta kontakt og forklar greia da vel? Jeg hadde digget dersom noen gjorde det m meg :)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor kun ta kontakt dersom dere møttes tilfeldig? Dersom du fortsatt tenker på jenta, så ta kontakt og forklar greia da vel? Jeg hadde digget dersom noen gjorde det m meg :)

Hadde også digget det . Prøv fjesboka du .

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med faktorer som gjorde at han ikke gav et godt inntrykk?

TS sa noe om dette i det første innlegget.

• Liker 1
Skrevet

TS sa noe om dette i det første innlegget.

Hvis det hadde vært på grunn av usikkerhet så hadde ikke det hatt betydning for meg for å møtes igjen i allefall :) Men jeg hadde likt at han hadde sagt noe om det, slik at jeg hadde fått bekreftet at det var det som var tilfellet sist, og at det ikke ville skjedd igjen...

Å innrømme usikkerhet ser jeg på som en styrke og ikke en svakhet :)

Skrevet

Så spennende!!!

Kanskje hun fortsatt tenker på deg også?

Hold oss oppdatert da TS :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...