AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 det er en jente som er så ekstremt vakker!! hun bruker tights som bukse -uten å dekke til rumpa... skal jeg si til henne: kan jeg få tlfnr ditt?? har så lyst på sex med henne!!! sex så fort som mulig... 2
Gjest Sommertid Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Første skritt vil jo være å bli kjent med henne. Legg henne til på Facebook eller spørr etter tlf nr så tar du det der fra... 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Første skritt vil jo være å bli kjent med henne. Legg henne til på Facebook eller spørr etter tlf nr så tar du det der fra... når kan jeg si til henne at jeg vil ha sex med henne?? 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 Når du har blitt 16? maaaange år siden... 2
womenwomen Skrevet 13. februar 2011 #7 Skrevet 13. februar 2011 det er en jente som er så ekstremt vakker!! hun bruker tights som bukse -uten å dekke til rumpa... skal jeg si til henne: kan jeg få tlfnr ditt?? har så lyst på sex med henne!!! sex så fort som mulig... Kanskje det var meg du så ? he he Oppfør deg som en skikkelig MANN nå ! Ta kontakt da vell . Vær hyggelig mot henne , skru på sjarmen , og spør etter telefonnummeret . Du har allt å vinne , ingenting å tape .Det er da verd det - for å få henne til sengs ? Hvis hun liker deg også - og hun er typen til det og ikke helt " nonne prippen " noe hun sikkert ikke er , havner dere sikkert raskt til sengs , straks dere har fått en relasjon / litt bekjentskap til hverandre . Så dere i hvertfall kjenner hverandre bittelitt først . Jeg er litt i motsatt situasjon . En dødsdeilig og kjekk mann har flørtet veldig med meg , og jeg er supertent på han , mulig han ikke forstår det , for han nøler med å gjøre noe mer enn å flørte litt . Jeg går bare her å venter at han skal ta litt mer seriøs kontakt SNART ! Kunn flørting over lengre tid gjør meg usikker på han , han må opptre litt mer seriøst og i det minste kunne føre en hel samtale med meg først : ) Har gjordt mitt beste for å vise han vennlighet , smilt til han flørtende , holdt øyekontakt osv , alltså vise han at interessen er gjensidig .For å gi han mot til å komme bort til meg . Så håper han tar mot til seg snart , og kommer bort å prater med meg evt . spør etter telefon nummeret mitt . ( Han kommer til å få MEG raskt til sengs - for jeg har siklet lenge på han allerede ) Syns han er kjempe deilig : ) 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #8 Skrevet 13. februar 2011 mulig det var deg jeg så...kommer an på hvor gammel du er...hvis du er under 30 så er det en sjanse for det ja... 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #9 Skrevet 14. februar 2011 hvis og når jeg ser en jente som jeg blir veldig kåt på, så vil jeg aller helst -hvis situasjonen hadde tillatt det -gå bort til henne og klemt henne og kysset henne, tatt på rumpa hennes og spurt om tlfnr hennes etterpå. deretter hadde jeg prøvd å ordne det slik at jeg og henne kunne ha sex så fort det lot seg gjøre :-) men dette er jo bare i fantasien, skjønner jo det... 1
womenwomen Skrevet 14. februar 2011 #10 Skrevet 14. februar 2011 mulig det var deg jeg så...kommer an på hvor gammel du er...hvis du er under 30 så er det en sjanse for det ja... Går det an da ? Finnes jo mange fine sexye unge damer i både sør og nord i landet . Vell folk tror jeg er under 30 år . Jeg ser yngre ut for alderen sier mange . Sån ca 27 år tipper de .Men jeg er nok langt mer moden enn det ...he he Er det en sjangse for at det kan være meg du har sett ? Jeg kler meg sexy , er sexy og VIL ha sex : ) Kjenner du igjen situasjonen jeg er i ? Er du nølende og usikker eller hva - hvorfor oppfører menn seg slik ? Er jeg så skremmende vakker kanskje ? 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #11 Skrevet 14. februar 2011 Går det an da ? Finnes jo mange fine sexye unge damer i både sør og nord i landet . Vell folk tror jeg er under 30 år . Jeg ser yngre ut for alderen sier mange . Sån ca 27 år tipper de .Men jeg er nok langt mer moden enn det ...he he Er det en sjangse for at det kan være meg du har sett ? Jeg kler meg sexy , er sexy og VIL ha sex : ) Kjenner du igjen situasjonen jeg er i ? Er du nølende og usikker eller hva - hvorfor oppfører menn seg slik ? Er jeg så skremmende vakker kanskje ? da er jeg nok litt for ung for deg og omvendt, dvs du er ikke på min alder som jo er under 30... 1
Gjest Erik Skrevet 14. februar 2011 #12 Skrevet 14. februar 2011 Går det an da ? Finnes jo mange fine sexye unge damer i både sør og nord i landet . Vell folk tror jeg er under 30 år . Jeg ser yngre ut for alderen sier mange . Sån ca 27 år tipper de .Men jeg er nok langt mer moden enn det ...he he Er det en sjangse for at det kan være meg du har sett ? Jeg kler meg sexy , er sexy og VIL ha sex : ) Kjenner du igjen situasjonen jeg er i ? Er du nølende og usikker eller hva - hvorfor oppfører menn seg slik ? Er jeg så skremmende vakker kanskje ? Men ikke vest og øst i landet? 2
womenwomen Skrevet 14. februar 2011 #13 Skrevet 14. februar 2011 Men ikke vest og øst i landet? Svar meg - hvorfor flørter en mann over så lang tid , uten å foreta seg noe mer - for å få kontakt med dama ? Vi kan ikke gå rundt og flørte i evig tid heller . Jeg er lei av det og vil ha noe mer å forholde meg til nå . Jeg vil ha han . Vil han ikke ha meg , er han usikker eller er han allerede opptatt med kåt på meg ? Er det derfor han nøler . Hvilken grunner har man til å holde på slik . Er han usikker og feig og mangler mot til å komme bort til meg og prate ? Eller er han opptatt og har dame , men sikler etter meg og flørter med meg likevell ? Er det det som stopper han fra å gjøre noe mer enn å bare flørte ? Fan , nå får han holde opp med den flørtinga , glemme meg , eller gjøre noe snart . Å la folk bli gående i usikkerhet i lang tid er ikke pent . Og jeg går jo rundt å mistenker han for å ha dame hjemme , siden han ikke våger noe mer enn flørting . Og det er ikke pent å flørte - dersom man ikke mener noe med det . Sån kunn for å teste egen sjarm og få bekreftelser osv . Det er drittsekk oppførsel og gjør meg forbanna .Forde man skaper forventninger og håp hos andre da , som kan bli skuffet .
Gjest Eurodice Skrevet 14. februar 2011 #14 Skrevet 14. februar 2011 Svar meg - hvorfor flørter en mann over så lang tid , uten å foreta seg noe mer - for å få kontakt med dama ? Vi kan ikke gå rundt og flørte i evig tid heller . Jeg er lei av det og vil ha noe mer å forholde meg til nå . Jeg vil ha han . Vil han ikke ha meg , er han usikker eller er han allerede opptatt med kåt på meg ? Er det derfor han nøler . Hvilken grunner har man til å holde på slik . Er han usikker og feig og mangler mot til å komme bort til meg og prate ? Eller er han opptatt og har dame , men sikler etter meg og flørter med meg likevell ? Er det det som stopper han fra å gjøre noe mer enn å bare flørte ? Fan , nå får han holde opp med den flørtinga , glemme meg , eller gjøre noe snart . Å la folk bli gående i usikkerhet i lang tid er ikke pent . Og jeg går jo rundt å mistenker han for å ha dame hjemme , siden han ikke våger noe mer enn flørting . Og det er ikke pent å flørte - dersom man ikke mener noe med det . Sån kunn for å teste egen sjarm og få bekreftelser osv . Det er drittsekk oppførsel og gjør meg forbanna .Forde man skaper forventninger og håp hos andre da , som kan bli skuffet . Har ikke du samboer? Din form for flørt er bare i den hensikt å oppnå sex? Det finnes nok ikke maken til deg. 2
womenwomen Skrevet 14. februar 2011 #15 Skrevet 14. februar 2011 Har ikke du samboer? Din form for flørt er bare i den hensikt å oppnå sex? Det finnes nok ikke maken til deg. Modne damer som kler seg sexy ønsker ofte sex ja . Klesdrakten SKRIKER SEX SEX SEX NÅ !!! Hadde jeg ikke vært intrisert i sex i det hele tatt , hadde jeg ikke orket å anstrenge meg for å kle meg mest mulig sexy . Da hadde jeg kledd meg mest mulig tekkelig og pent , men IKKE SEXY . Sexy klær er svin dyrt og mye arbeid å handle inn og prøve og lete opp i butikker , noe som passer utmerket osv f.eks . Ja det er en ren anstrengelse som ligger bak , å se sexy ut fra topp til tå . Alt skal sitte perfekt og som hånd i hanske på den smekre kroppen . Klær , sko , veske , neglelakk , sminke - alt skal matche hverandre i perfekt harmoni . Mye arbeid å gjøre seg litt extra DEILIG ja : ) Selvfølgelig er man hot og tent og ute etter mer enn bare uskyldig romantikk , når man kler seg slik og er en dame i moden voksen alder .
Gjest Sommertid Skrevet 14. februar 2011 #16 Skrevet 14. februar 2011 Svar meg - hvorfor flørter en mann over så lang tid , uten å foreta seg noe mer - for å få kontakt med dama ? Vi kan ikke gå rundt og flørte i evig tid heller . Jeg er lei av det og vil ha noe mer å forholde meg til nå . Jeg vil ha han . Vil han ikke ha meg , er han usikker eller er han allerede opptatt med kåt på meg ? Er det derfor han nøler . Hvilken grunner har man til å holde på slik . Er han usikker og feig og mangler mot til å komme bort til meg og prate ? Eller er han opptatt og har dame , men sikler etter meg og flørter med meg likevell ? Er det det som stopper han fra å gjøre noe mer enn å bare flørte ? Fan , nå får han holde opp med den flørtinga , glemme meg , eller gjøre noe snart . Å la folk bli gående i usikkerhet i lang tid er ikke pent . Og jeg går jo rundt å mistenker han for å ha dame hjemme , siden han ikke våger noe mer enn flørting . Og det er ikke pent å flørte - dersom man ikke mener noe med det . Sån kunn for å teste egen sjarm og få bekreftelser osv . Det er drittsekk oppførsel og gjør meg forbanna .Forde man skaper forventninger og håp hos andre da , som kan bli skuffet . Hva med å spørre han hva han er ute etter? Har ikke du samboer? Din form for flørt er bare i den hensikt å oppnå sex? Det finnes nok ikke maken til deg. Hun har ikke samboer lenger.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #17 Skrevet 14. februar 2011 Ja, skader jo ikke å spørre. Enten får du telefonnummeret, som er indikasjon på at hun ønsker mer kontakt, eller så får du det ikke. Enkelt og greit 1
Gjest Katten. Skrevet 14. februar 2011 #18 Skrevet 14. februar 2011 Å spørre om sex er en fantastisk stor dealbreaker. Ødelegger alt av seksuelt humør. Det er mye mer effektivt å forføre henne og la det være underforstått at det blir sex innen kort tid. Menn har visuelle tenningsmønster + logisk tankegang. Så om ei heit jente spør "Skal vi ha sex?" er vi gira etter tre sekunder. Kvinner tenker derimot mer med følelsene, og har dermed et mer følelsesmessig tenningsmønster. Du må lære deg å spille på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå