AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Jeg synes man hele tiden hører at man ikke skal lukte noe særlig der nede, da er det noe galt. Men litt lukt er vel vanlig? Hvis jeg dusjer om morgenen og tar på meg ren truse, så lukter trusa likevel litt surt på kvelden. Er dette unormalt? Skal man kunne gå med en truse hele dagen uten at det skal være noe som helst lukt i den på kvelden? Hender at det er litt utflod i den og, men det er vel også normalt? Eller?
Djungelvrål Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Self er dette normalt, ingen lukter blomster etter mange timer. Man tisser jo (og bruker bare papir for å tørke) og har utflod i løpet av dagen. Når utflod kommer i kontakt med luft oksyderer den og den lukter. Synes det hjelper å bruke truseinnlegg, da kan jeg hive det etter noen timer og trusen er ren under. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 I tillegg så blir man jo svett og klam, og svette lukter ikke godt det heller. Man lukter jo gjerne litt stygt mellom tærne og under armene også etter en lang dag. 1
HubroTuppa Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Høres normalt ut for meg. Jeg har også opplevd når det ikke var normalt og da var jeg liksom ikke i tvil om noe ikke var som det skulle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå