Gå til innhold

ValentineSEX..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Daten min overrasket meg med en surprisemiddag og -overnatting på hotell i helga! Han er ukependler og drar igjen i morgen til torsdag. Selv om vi ikke er "valentinemennesker", hadde han lyst til å

Siden jeg trodde vi kun skulle være hjemme hos ham, troppet jeg opp i jeans og en tunika, og ikke klær som egnet seg for en restaurantmiddag... Snillingen hadde da "stjålet" en av mine favorittkjoler og et par ankelstøvletter når han var hos meg fredag-lørdag. Han hadde så vært ute og kjøpt inn noen av de sminkeproduktene han vet jeg bruker, rettetang (?!!) og et råsexy undertøysett med stay-ups som passet perfekt!!

Når vi kom til hotellet, drakk vi champis i badekaret, og hadde sinnsykt deilig sex både før og etter den nydelige middagen! Vi klarte å "forhandle" oss til sen utsjekk i dag og tilbragte dagen i senga..., og nå kan jeg knapt gå etter dagens runder.... ;).

Jeg er om mulig enda mer forelsket i daten min, og kommer alltid til å huske denne valentinehelgen. Det jeg også vil huske (og som jeg ikke var klar over), er hans tydelige greie for å se meg i stay-ups..! Nye må kjøpes inn til han kommer til meg fredag!

Håper alle får ValentineSEX!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres jo utrolig koselig ut! :yvonne:

Skjønner godt at du er fornøyd med den helgen, det er vel en drømmehelg for alle kvinner? :fnise:

(Syns det var imponerende at han hadde KLART å kjøpe rettetang, og sminken du bruker til vanlig.. Rart han ikke kjøpte den mørkeste brunkremen, og en billig mascara, det hadde nok skjedd her i huset)

Håper det blir noe mellom dere, da kan du nok få mange fler hyggelige overraskelser! :lur:

Skrevet

(Syns det var imponerende at han hadde KLART å kjøpe rettetang, og sminken du bruker til vanlig.. Rart han ikke kjøpte den mørkeste brunkremen, og en billig mascara, det hadde nok skjedd her i huset)

Håper det blir noe mellom dere, da kan du nok få mange fler hyggelige overraskelser! :lur:

Håper det! Han hadde faktisk tatt bilder av sminken min med mobilen, og vist disse til damen på et parfymerie...:-)- Han mente dessuten at jeg godt kunne ha litt sminke hos ham også..

Skrevet

aww, det hørtes fantastisk ut! :P:rodmer:

Skrevet

Dette var da skikkelig romantisk! Min valentine blir nok neppe så spesiell :P

Men er det så unikt at han husket å kjøpe rettetang? Ser på det som like vanlig som en hårfæver. Bruker det selv jeg, så var ikke så mind blowing akkurat det :P

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Åh, det er jo nesten alle jenters drøm det der! For en heldiggris du er:)

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Så koselig :) Synes det er viktig å ha "valentine"-sex så ofte som mulig jeg, må ikke bare ha det en gang i året!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...