Gå til innhold

Hvordan få tilbake sin seksualitet?

Gjest jaudaså

Anbefalte innlegg

Gjest jaudaså

Spørsmålet er veldig enkelt og greit.

Virker som om alle dere her har noen enorme seksuelle lyster, og dere kan nesten ikke vente med å få pult neste person eller tre?

Så kan dere være så snill å gi meg denne vidunderoppskriften?

TAKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo egentlig litt trist at man må ha sex hele tiden fordi man har sånn "driv", - det er så deilig å parre seg med andre mennesker, for det gjør det nemlig så selvsikker og full av selvtillit og masse fravær av problemer og følelser.

Greit nok at vi er menneskekropper med hormoner og løpetid, slik at lysten på sex ikke alltid er like viljestyrt. Men er det sant? Er det ikke mye bedre å velge seg bort fra skjebneviljen da? Sparer man ikke en del ressurser, penger, tid, fritid, velvære og nytelse dersom man ikke er konstant kåt? At man må tenke på å være seksuell attraktiv for andre fremmede mennesker hele uka? Kjøpe det siste innen mote og forbruke masse penger på statusting, - kun fordi man er på utkikk etter partner? Geitebukkene stanger hverandre i hornene fordi geitehunnen blir mest kåt på hannen som stanger de andre hardest. Hvordan ser parringsdansen til menneskene ut? Drikke alkohol fordi da "tør man", og bruke masse anstrengelser på å være tilgjengelig og avvisende på en gang?

Mennesker måler seg opp mot andre mennesker.

Ikke rart alle taper da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er veldig enkelt og greit.

Virker som om alle dere her har noen enorme seksuelle lyster, og dere kan nesten ikke vente med å få pult neste person eller tre?

Så kan dere være så snill å gi meg denne vidunderoppskriften?

TAKK.

Få tilbake ?

Hvordan har du mistet din sexualitet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å ville ha mer sex, må man ha mye sex. Det er ihvertfall min erfaring...

Regner med TS mener at h*n har mistet sexlysten omtrent totalt eksempelvis som følge av småbarnsperiode/andre grunner. Er jo ganske så vanlig.

Jeg er vel en av de som aldri har fått sexlysten direkte påvirket i større grad, så snakker vel mer av antakelse her, men;

Mye sex behøver ikke bety bra, samstemt sex.

Man må begynne med det elementære - først fokus på å få en viss lyst frem hos seg selv gjennom bruk av sette av tid til å se for seg fantasier, trigge det visuelle(venne seg til å tenke seksuelt om seg selv/andre) - så starte med gradvis berøring uten seksuelle handlinger for å trigge lyst - så etterhvert gi seg selv og/eller partnere litt, men ikke alt - for så å gå over på fullt samleie/sex.

Tar tid å vekke noe - og samtidig sørge for at lysten forblir.

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...