Gjest Katten. Skrevet 14. februar 2011 #21 Skrevet 14. februar 2011 Kommer an på hva du mener med å styre penisen. Jeg klarer alltid å pumpe den, så det virker som den pulserer.
HopelessFear Skrevet 14. februar 2011 #22 Skrevet 14. februar 2011 De rykningene tror jeg faktisk en ikke har så veldig mye kontroll over. Det bare skjer, slik er det hvert fall med kjæresten min.
Gjest Christian Skrevet 14. februar 2011 #23 Skrevet 14. februar 2011 ja, vet at det kalles morrabrød. så vist noen kan styre penis men andre ikke kan det så er det kanskje ikke et tegn på at han er kåt. I helgene bruker jeg å ligge å kose/puske han, for at han skal våkne. å bare jeg beveger hånden ned over låret kjenner jeg at kuken hannes dunker borti hånden min. å siden han fortsatt sover så vet jeg ikke om han har lyst på sex eller ikke. så bruker å vente helt til han våkner før jeg går ned på han. ville dere gutter fåretrekt at jenta suger dere på morgnen eller vil dere våkne helt først? At en mann har morrabrød, er guttekroppens måte å hindre at vi tisser på oss i søvne. Som kjent lukkes urinrøret ved ereksjon. Det har også noe med blodomløp å gjøre, er ikke helt sikker. Spør en lege/sykepleier. Og når det gjelder oralsex, det er veldig deilig uansett når på døgnet. Men ikke hvis jeg er pissetrengt, det kan bli stygt...
Sequax Skrevet 14. februar 2011 #24 Skrevet 14. februar 2011 Ja, jeg kan styre min penis hvertfall. Når jeg har morrabrød så styrer jeg den rundt låret hennes, kanskje til og med to ganger før jeg styrer den inn i gledesgrotta hennes.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #25 Skrevet 14. februar 2011 At en mann har morrabrød, er guttekroppens måte å hindre at vi tisser på oss i søvne. Som kjent lukkes urinrøret ved ereksjon. Det stemmer ikke. For at det skulle være tilfellet måtte den være konstant erigert i søvne, og det er den jo ikke. Penis blir hard og så slappp igjen flere ganger i løpet av natta, etter hvor man er i søvnsyklusen, for å holde blodgjennomstrømningen vedlike. Jenter har en tilsvarende mekanisme som gjør at kjønnsleppene svulmer opp, men dette er jo ikke like tydelig for andre. Og når man våkner kommer man som regel rett fra en søvnfase hvor kjønnsorganene har lett for å være erigert. Alle menn jeg har vært borti har i hvertfall vært i stand til å bevege pikken frem og tilbake med viljen, ved å stramme og slippe msuklene ved penisroten. Og hvis kjæresten din ikke kan det bør han begynne å øve, siden det kan gi han sterkere orgasmer, og også holde igjen når dere har sex, hvis det skulle være ønskelig.
Gjest Christian Skrevet 14. februar 2011 #26 Skrevet 14. februar 2011 Det stemmer ikke. For at det skulle være tilfellet måtte den være konstant erigert i søvne, og det er den jo ikke. Penis blir hard og så slappp igjen flere ganger i løpet av natta, etter hvor man er i søvnsyklusen, for å holde blodgjennomstrømningen vedlike. Jenter har en tilsvarende mekanisme som gjør at kjønnsleppene svulmer opp, men dette er jo ikke like tydelig for andre. Og når man våkner kommer man som regel rett fra en søvnfase hvor kjønnsorganene har lett for å være erigert. Alle menn jeg har vært borti har i hvertfall vært i stand til å bevege pikken frem og tilbake med viljen, ved å stramme og slippe msuklene ved penisroten. Og hvis kjæresten din ikke kan det bør han begynne å øve, siden det kan gi han sterkere orgasmer, og også holde igjen når dere har sex, hvis det skulle være ønskelig. Kjæresten min er ei dame, er du full ????
Gjest Airi Skrevet 14. februar 2011 #27 Skrevet 14. februar 2011 Jepp. Det samme gjelder for menn. Føler du deg kåt på dama en natt mens hun ligger og sover så bare smør den godt og kjør den rett inn! Dere hørte det her på KG først, det er ikke det spor voldtekt i det hele tatt! Kjæresten min har fått klarsignal til å gjøre ting mens jeg sover - da er det faktisk ikke det spor voldtekt. De gangene det har vært det jeg har våknet av har vært gode opplevelser.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #28 Skrevet 14. februar 2011 Akkurat som vi kvinner kan knipe, kan menn bruke muskelen til å løfte litt på penis. Det er ikke alltid det er kontrollert, noen ganger er det bare en refleks hvis du f.eks tar på den. Men han burde ihvertfall klare å gjøre bevege den med vilje.
Gjest HunterLady Skrevet 14. februar 2011 #29 Skrevet 14. februar 2011 De kan styre vippingen ja. Muskler.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #30 Skrevet 14. februar 2011 okei, takk for så mange svar. ble litt klokere nå, så neste gang har han noe godt i vente hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå