AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 jeg ligger ofte halveis oppå kjæresten min når vi sover sammen, om morgenene når vi våkner han han mårrabrød, og penisen "dunker" i foten/magen min. er dette noe han kan kontrolere eller? blir llitt rar vist han ikke er kåt, å tar feile signaler. hehe så kan menn "styre" penis?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Hvis dette bare skjer om morgenen, så er vel ikke det så rart. Er jo en grunn til at det heter MORRAbrød.
Gjest gutt 19 Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Nei, vi kan ikke styre dette. Men morrabrød er som oftest synonymt med å måtte på do, så høyst sannsynligvis så må han pisse. Penis er egentlig nesten aldri så hard som under morrabrød 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 De kan styre dunkingen jo! Er vel når de "trener" musklene der at den dunker. Men mulig de "dunker" ukontrollert noen ganger.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Ja, jeg kan styre min penis hvertfall. Når jeg har morrabrød så styrer jeg den rundt låret hennes, kanskje til og med to ganger før jeg styrer den inn i gledesgrotta hennes. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 jeg vet ikke hvorvidt de kan styre morgenbrød eller ei, men kjæresten min kan "danse" med den (altså vrikke på den når den er hard ved bruk av muskler). det er morsomt.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #7 Skrevet 13. februar 2011 ja, vet at det kalles morrabrød. så vist noen kan styre penis men andre ikke kan det så er det kanskje ikke et tegn på at han er kåt. I helgene bruker jeg å ligge å kose/puske han, for at han skal våkne. å bare jeg beveger hånden ned over låret kjenner jeg at kuken hannes dunker borti hånden min. å siden han fortsatt sover så vet jeg ikke om han har lyst på sex eller ikke. så bruker å vente helt til han våkner før jeg går ned på han. ville dere gutter fåretrekt at jenta suger dere på morgnen eller vil dere våkne helt først?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #8 Skrevet 13. februar 2011 Vi kan vanligvis styre den. Men dette fenomenet med morrabrød er litt utenfor vår kontroll siden det oppstår mens vi sover.
Ulva Skrevet 13. februar 2011 #9 Skrevet 13. februar 2011 ja, vet at det kalles morrabrød. så vist noen kan styre penis men andre ikke kan det så er det kanskje ikke et tegn på at han er kåt. I helgene bruker jeg å ligge å kose/puske han, for at han skal våkne. å bare jeg beveger hånden ned over låret kjenner jeg at kuken hannes dunker borti hånden min. å siden han fortsatt sover så vet jeg ikke om han har lyst på sex eller ikke. så bruker å vente helt til han våkner før jeg går ned på han. ville dere gutter fåretrekt at jenta suger dere på morgnen eller vil dere våkne helt først? Min liker godt å bli sugd eller ridd før han våkner skikkelig...bare å prøve seg fram det vel?
Gjest En mann Skrevet 13. februar 2011 #10 Skrevet 13. februar 2011 jeg ligger ofte halveis oppå kjæresten min når vi sover sammen, om morgenene når vi våkner han han mårrabrød, og penisen "dunker" i foten/magen min. er dette noe han kan kontrolere eller? blir llitt rar vist han ikke er kåt, å tar feile signaler. hehe så kan menn "styre" penis? Målet med ereksjonsprosessen er å fylle to kammere i penis med blod og holde det der. Prosessen starter med at du blir seksuelt opphisset, enten ved noe du ser eller ved berøring. Signaler vil gå mellom hjernen og lokale nerver i penis. Nervene vil så skille ut signalstoffer som via flere trinn fører til at årene som leder blod inn i penis utvider seg. Samtidig vil venene, blodårene som fører blod ut av penis, lukke seg og hindre blod i å renne ut. Mer og mer blod vil fanges i penis. Penis vil dermed vokse og bli hard.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #11 Skrevet 13. februar 2011 Min liker godt å bli sugd eller ridd før han våkner skikkelig...bare å prøve seg fram det vel? Du oppfordrer til voldtekt altså?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #12 Skrevet 13. februar 2011 Du oppfordrer til voldtekt altså? Er jo greit å avklare om man kan tafse på den andre når man sover på forhånd, men når man har gjort det så er det vel bare å kjøre på? Er ikke noe som er mer tennende for meg å vite at hun ikke klarer å vente til jeg har våknet før hun tafser/beføler meg
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #13 Skrevet 13. februar 2011 Jepp. Det samme gjelder for menn. Føler du deg kåt på dama en natt mens hun ligger og sover så bare smør den godt og kjør den rett inn! Dere hørte det her på KG først, det er ikke det spor voldtekt i det hele tatt!
Gjest doleidoffen Skrevet 13. februar 2011 #14 Skrevet 13. februar 2011 jeg ligger ofte halveis oppå kjæresten min når vi sover sammen, om morgenene når vi våkner han han mårrabrød, og penisen "dunker" i foten/magen min. er dette noe han kan kontrolere eller? blir llitt rar vist han ikke er kåt, å tar feile signaler. hehe så kan menn "styre" penis? menn kan styre penis,-men det avhenger litt av hvilken side rattet er på!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #15 Skrevet 13. februar 2011 sikkert et skikkelig teit spørsmål, men hører ofte dette med Mårrabrød, gjerne i vitser. Kan noen være så snill og forklare for meg hva det egentlig betyr? Og mårrabrød, betyr det bare en ting eller kan det ha flere betydninger?
HubroTuppa Skrevet 14. februar 2011 #16 Skrevet 14. februar 2011 sikkert et skikkelig teit spørsmål, men hører ofte dette med Mårrabrød, gjerne i vitser. Kan noen være så snill og forklare for meg hva det egentlig betyr? Og mårrabrød, betyr det bare en ting eller kan det ha flere betydninger? Mårrabrød er en ereksjon mannen har i søvne, kalles vel det fordi det ofte hender om morgenen. Men jeg har også lest et sted at en mann har ereksjon ca en gang i timen mens han sover.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #17 Skrevet 14. februar 2011 Ja, menn kan styre om penis skal være hard eller ikke. De tenker bare tanken at "nå vil jeg den skal bli stiv", så blir den det. Akkurat som damer kan styre fitta si. De tenker bare tanken at "nå vil jeg bli våt", så blir de det. På samme måte tenker de bare "nå vil jeg fitta skal slutte å være våt", så slutter den å være det.
HubroTuppa Skrevet 14. februar 2011 #18 Skrevet 14. februar 2011 Forresten så syns jeg, som kvinne, at det er kjempedig å bli vekket med sex. Veldig avslappet, ingen tanker eller bekymringer i hodet, varm og myk i huden... Klarer mange ganger å nyte et samleie mye mer da en når man kjører i gang "full pakke"
Gjest Katten. Skrevet 14. februar 2011 #19 Skrevet 14. februar 2011 Jeg pleier å bli steinhard et par minutter etter jeg våkner, og av og til våkner jeg med morrabrødet på plass. Det er ikke synonymt med at jeg er kåt, men siden jeg er kåt 90% av tiden så går bare madammen ut fra det - noe som er helt greit for meg. Selv elsker jeg å bli vekket av at madammen koser der nede, synd hun gjør det så sjeldent. Vi har pratet om det, og vi har begge tillatelse til å puske på hverandre nedentil når vi sover. Igjen synd at hun er skikkelig aseksuell i søvne og bare snur seg vekk
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2011 #20 Skrevet 14. februar 2011 Jeg pleier å bli steinhard et par minutter etter jeg våkner, og av og til våkner jeg med morrabrødet på plass. Det er ikke synonymt med at jeg er kåt, men siden jeg er kåt 90% av tiden så går bare madammen ut fra det - noe som er helt greit for meg. Selv elsker jeg å bli vekket av at madammen koser der nede, synd hun gjør det så sjeldent. Vi har pratet om det, og vi har begge tillatelse til å puske på hverandre nedentil når vi sover. Igjen synd at hun er skikkelig aseksuell i søvne og bare snur seg vekk Var mange forskjellige svar her. noen mener de klare å styre den andre ikke så lurer enda. klarer du å styre penis når du har morrabrød`?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå