Gå til innhold

Isbit - sexy og pirrende?

Fremhevede innlegg

Gjest Utforskeren
Skrevet (endret)

Hei! :smilyblomst:

Jeg lurer på en ting, og det er dere jenter jeg stiller dette spørsmålet til! Hvordan hadde du/dere fantastiske jenter oppført dere hvis dere fikk en isbit på kroppen? Er det pirrende, sexy osv.?

HVIS det er det, hvor er det dere liker å få isbiten forført over kroppen deres?

HVIS ikke, hvorfor?

Legger ved et bilde som kanskje får deg i mooden til å svare på spm? :)

http://sexyencounters.services.officelive.com/images/SexyIce.jpg

Takker!

Img-tagger fjernet. Kråkesaks, moderator.

Endret av Kråkesaks
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får bare assosiasjoner til den heslige filmen med Mickey Rourke... grøss.

Skrevet

Det er først og fremst kaldt.

Jeg må nok være i den virkelig rette stemningen, men det kan antageligvis være ganske pirrende hvis han fører den ved brystet, nedover magen og på innsiden av låret.

Gjest Sommertid
Skrevet

Hater det! Grøss, jeg liker ikke kulde i det hele tatt

• Liker 2
Gjest Johanne
Skrevet

Det er kjempedeilig! Jeg liker det over hele kroppen, spesielt på brystet og over puppene... :)

Skrevet

Det kommer helt ann på. Noen ganger er det himmelsk, mens andre ganger er det sikkelig ekkelt, kaldt og ukomfortabelt :fnise:

Skrevet

Greit å ha prøvd bare for å ha prøvd, men hos meg er det ikke noen slager. Sliter nok med å holde meg varm, så trenger ikke en isbit på kroppen.

Gjest HunterLady
Skrevet

Så lenge de ikke føres til underlivet.

Vært borti en fordømt idiot som nesten påførte meg alvorlige frostskader! (Jeg var bundet fast og kommunikasjonen vår var ikke helt på topp). Kunne ha drept han etterpå. Forbanna nek!

Skrevet (endret)

Jeg liker det ikke. Syns det er kaldt og mister helt tenningen. Typen kjøpte en slik isbit vibrator touche. Det er nok ikke de mest velbrukte pengene her i huset :fnise:

Innlegget endret for reklame

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Ibiter kan være sexy, men ikke nødvendigvis direkte på de mest edle delene av kroppen. Mage, pupper og innsiden lår er deilig, men ikke i direkte berøring med underlivet. Å bli slikket av en som har hatt en isbit i munnen derimot er deeeeeilig, skikkelig pirrende. Han vekslet på å ha den i munnen og å ta den ut, så det ble en veksling mellom kaldt og varmt. Anbefales.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...