Gå til innhold

Svupp

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue
Skrevet

ei venninne fortalte denne lyden alltid kommer når de er ferdige med å ha sex, og ei annen venninne sier at hennes kjønnsorgan fiser når de har sex! :o Er dette noe som skjer med alle? Vil det skje med meg? Jeg vil ikke være vulgær i senga :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan komme slike lyder hvis luft blir stengt inne i skjeden. Unngå stillinger der dette skjer, eller godt at det er en naturlig lyd man får ha et humoristisk forhold til.

Skrevet
Kan komme slike lyder hvis luft blir stengt inne i skjeden. Unngå stillinger der dette skjer,

En anvendelig stilling er at mannen inntar håndstående på golvet, mens du henger i taklampa. Dette fungerer best i små, lave skipperhus på Sørlandet.

Skrevet

musa mi fiser når typen min tar meg bakfra :(

litt vanskelig å komme med sexy åååh åååh-lyder når det høres ut som musa har spist ertesuppe :(

Skrevet

Alle kan vel oppleve at det kan komme lyder, men det er vel bare og fortsette det. bør ikke være så lett og drepe stemningen da. sånn skjer er ikke så farlig det vel.

Skrevet
litt vanskelig å komme med sexy åååh åååh-lyder når det høres ut som musa har spist ertesuppe :(

:hoho:

Skrevet

Livet kan være ganske morsomt, dere!!!

:ler::ler::ler:

Skrevet
musa mi fiser når typen min tar meg bakfra :(

da må du bare skrike enda høyere
Skrevet

"svupp" den lyden forbinder jeg da med at noe glir inn (ikke tenk koffert)

Gjest Monica H
Skrevet

Blir jo som ei sykkelpumpe for å forklare så alle skjønner det, uansett hvor mye det pumpes så går det bare luft inn, men hvis ventilen ikke er tett så går det jo ut igjenn, hva er så rart med det da?

Selv sykkelpumper lager lyd, men jeg har aldri sett noen starte ny tråd pga det... :tunge1:

Skrevet

Leste en plass at vis du lirker inn en finger så skulle det vist lette lydløst på trykket..

Ikke vet jeg, får liksom ikke helt til den tekniske biten med stønn stønn lirk lirk luftutslipp stønn stønn, men vis du klarer å være mer diskre så kan det jo prøves. Litt værre hva du skal si når typen lurer på hva du driver med..

Skrevet
Leste en plass at vis du lirker inn en finger så skulle det vist lette lydløst på trykket..

Ikke vet jeg, får liksom ikke helt til den tekniske biten med stønn stønn lirk lirk luftutslipp stønn stønn, men vis du klarer å være mer diskre så kan det jo prøves. Litt værre hva du skal si når typen lurer på hva du driver med..

:ler:

Skrevet
Jeg vil ikke være vulgær i senga :(

Er dette din definisjon av å være vulgær? :o

Går vel i grunn ikke an å komme noe nærmere normalt enn dette.

Gjest Madam Felle
Skrevet
da må du bare skrike enda høyere

:hoho::hoho::hoho: så du overdøver de lydene :hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er så mye rart legene kan gjøre med kroppen nå til dags. Hva med å få operert inn et lufterør som automatisk åpner og slepper ut luft fra livmoren hvis det oppstår trykk der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...