Gjest Fuglehue Skrevet 26. oktober 2003 #1 Skrevet 26. oktober 2003 ei venninne fortalte denne lyden alltid kommer når de er ferdige med å ha sex, og ei annen venninne sier at hennes kjønnsorgan fiser når de har sex! :o Er dette noe som skjer med alle? Vil det skje med meg? Jeg vil ikke være vulgær i senga
Gjest Poirot Skrevet 26. oktober 2003 #2 Skrevet 26. oktober 2003 Kan komme slike lyder hvis luft blir stengt inne i skjeden. Unngå stillinger der dette skjer, eller godt at det er en naturlig lyd man får ha et humoristisk forhold til.
Gjest Kira Skrevet 26. oktober 2003 #3 Skrevet 26. oktober 2003 Det er nok luft, som Poirot sier også.
Retz Skrevet 26. oktober 2003 #4 Skrevet 26. oktober 2003 Kan komme slike lyder hvis luft blir stengt inne i skjeden. Unngå stillinger der dette skjer, En anvendelig stilling er at mannen inntar håndstående på golvet, mens du henger i taklampa. Dette fungerer best i små, lave skipperhus på Sørlandet.
Gjest vampie Skrevet 26. oktober 2003 #7 Skrevet 26. oktober 2003 musa mi fiser når typen min tar meg bakfra litt vanskelig å komme med sexy åååh åååh-lyder når det høres ut som musa har spist ertesuppe
Linemor Skrevet 26. oktober 2003 #8 Skrevet 26. oktober 2003 Alle kan vel oppleve at det kan komme lyder, men det er vel bare og fortsette det. bør ikke være så lett og drepe stemningen da. sånn skjer er ikke så farlig det vel.
Gjest Tex Skrevet 26. oktober 2003 #9 Skrevet 26. oktober 2003 litt vanskelig å komme med sexy åååh åååh-lyder når det høres ut som musa har spist ertesuppe
Maxine Grey Skrevet 26. oktober 2003 #10 Skrevet 26. oktober 2003 Livet kan være ganske morsomt, dere!!!
Gjest lurven Skrevet 26. oktober 2003 #11 Skrevet 26. oktober 2003 musa mi fiser når typen min tar meg bakfra litt vanskelig å komme med sexy åååh åååh-lyder når det høres ut som musa har spist ertesuppe da må du bare skrike enda høyere
Donnie Darko Skrevet 26. oktober 2003 #13 Skrevet 26. oktober 2003 "svupp" den lyden forbinder jeg da med at noe glir inn (ikke tenk koffert)
Gjest Monica H Skrevet 27. oktober 2003 #14 Skrevet 27. oktober 2003 Blir jo som ei sykkelpumpe for å forklare så alle skjønner det, uansett hvor mye det pumpes så går det bare luft inn, men hvis ventilen ikke er tett så går det jo ut igjenn, hva er så rart med det da? Selv sykkelpumper lager lyd, men jeg har aldri sett noen starte ny tråd pga det...
Gjest agurk Skrevet 27. oktober 2003 #15 Skrevet 27. oktober 2003 Leste en plass at vis du lirker inn en finger så skulle det vist lette lydløst på trykket.. Ikke vet jeg, får liksom ikke helt til den tekniske biten med stønn stønn lirk lirk luftutslipp stønn stønn, men vis du klarer å være mer diskre så kan det jo prøves. Litt værre hva du skal si når typen lurer på hva du driver med..
Ursula Skrevet 27. oktober 2003 #16 Skrevet 27. oktober 2003 Leste en plass at vis du lirker inn en finger så skulle det vist lette lydløst på trykket.. Ikke vet jeg, får liksom ikke helt til den tekniske biten med stønn stønn lirk lirk luftutslipp stønn stønn, men vis du klarer å være mer diskre så kan det jo prøves. Litt værre hva du skal si når typen lurer på hva du driver med..
Joplaya Skrevet 27. oktober 2003 #17 Skrevet 27. oktober 2003 Jeg vil ikke være vulgær i senga Er dette din definisjon av å være vulgær? :o Går vel i grunn ikke an å komme noe nærmere normalt enn dette.
Gjest Madam Felle Skrevet 27. oktober 2003 #19 Skrevet 27. oktober 2003 da må du bare skrike enda høyere så du overdøver de lydene
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #20 Skrevet 27. oktober 2003 Det er så mye rart legene kan gjøre med kroppen nå til dags. Hva med å få operert inn et lufterør som automatisk åpner og slepper ut luft fra livmoren hvis det oppstår trykk der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå