Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg traff ei fantastisk jente, 25 år og etter vi kommuniserte med skype hver dag i 2 måneder bestemte vi oss for at hun skulle komme på besøk, jeg sendte henne invitasjon og garantiskjema som var fyllt ut og stemplet av den lokale politistasjonen samt alle papirer som er nødvendig. Hun fikk avslag pga at vi ikke hadde møttes før. Vi bestemte oss for å møtes så vi tok ferie sammen i Tyrkia, der har vi akkurat vært, og kjemien var der med en gang og jeg hadde min lykkeligste tid i mitt liv sammen med henne, hun sier hun hadde det også. Nå håper vi på at hun kan få visum til norge til og besøke meg, men fikk høre at om hun fikk 2 avslag på rad blir hun svartelistet og kan ikke komme på 3 år. Noen som kan gi meg noen råd her?

Lurer også på om å gifte meg med henne, vi har vært sammen i 5 måneder nå, ja vi møttes bare en gang men har heller aldri vært så lykkelig som jeg var da:) Vi har jo hatt tid til å bli godt kjent med hverandres personlighet.

Noen råd her også?

Og til slutt til alle dere som bare kommer med negative usaklige utspill hold dere unna.

Skrevet

Kanskje lurt å prøve ¨være i forhold før du gifter deg med henne.

• Liker 6
Gjest Applecore
Skrevet

Kan dere ikke dra på et par ferier til sammen og se om kjemien fortsatt er der, før dere gjør noe mer drastisk?

Om dere har truffet hverandre nå, så kan det jo godt hende at hun får visum, og da kan hun kanskje være på besøk hos deg en stund?

Å leve sammen er noe helt annet enn å møtes jevnlig på Skype.

Skrevet

http://www.lovdata.no/all/tl-19880624-064-002.html#50

Alle får 3mnd turistvisum med mindre de er dømte terrorister...så det der hørtes rart ut.

Og du er dum hvis du avviser alle advarsler med "dette er mitt livs store kjærlighet" og kaller folk useriøse.. for du kan fort være den som ender med en useriøs en..

Skrevet

det er greit at folk sier det de mener, men har sett at folk skriver at andre er dum og teit, det er slike innlegg jeg mener er useriøse.

• Liker 1
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Så flott at du har funnet drømmedama. Jeg støtter de som sier du bør tilbringe mer tid sammen med henne før du gifter deg med henne, 5 mnd. er jo ikke så veldig lenge. Lykke til :)

Skrevet

Hva med at du besøker henne i Russland? Dine muligheter er MYE større for å få visum der enn for henne å få visum i Norge.

Så kan dere tilbringe mer tid sammen for å se om dere passer sammen.

• Liker 9
Skrevet

Har tenkt meg og dra til Russland i Mai, da jeg kan ta ut ferie:) Jeg er enig i at vi må møtes flere ganger, men ville gjerne høre om erfaringer fra folk som har opplevd noe av det samme, om råd:)

Skrevet

Hør litt på hjertet, mye på hjernen, og masse på magefølelsen :)

• Liker 2
Skrevet

Har tenkt meg og dra til Russland i Mai, da jeg kan ta ut ferie:) Jeg er enig i at vi må møtes flere ganger, men ville gjerne høre om erfaringer fra folk som har opplevd noe av det samme, om råd:)

Broren min er gift med en russisk jente han møtte på nettet.

De besøkte hverandre mye før de giftet seg.

Nå har de et barn sammen, virker som om de har det fint :)

Skrevet

Er jo ikke sikkert du får familiegjenforening med henne selv om dere er gift. Nok av eksempler på det.

Skrevet

Jeg synes det er rart når disse mannfolka er sammen med norske damer venter de i flere år med å gifte seg, mens når de finner seg russiske og thao damer er det brylup uka etter at de ble sammen. Litt press fra dame siden her eller?

• Liker 6
Skrevet

Hi my dear. This is my messege for you.

Good day! I`m Natalia. I am from Russia. I never got acquainted through the Internet, so I turned to one of the datig service of our city. I looked at your profile on the site and they gave me your email and told me to tell you wrote. Sorry that I am disturbing u. The purpose of my acquaintance on the internet to find not just a friendship, and his love, his second half. Our communication will grow into something bigger and we`ll be able to meet with u. Hopefully talking to me like u, and you will not ignore me. If I you are interested and u want to know me, I will wait for your aswer to my email: (sensurert)

In this letter, I'll also send u my image for you to see me. Also, I too very much want to see you and ask u to send me your picture! I hope that you will answer me. With best regards, Natalia Alvarado .

Skrevet

Jeg synes det er rart når disse mannfolka er sammen med norske damer venter de i flere år med å gifte seg, mens når de finner seg russiske og thao damer er det brylup uka etter at de ble sammen. Litt press fra dame siden her eller?

Er nok heller det at både russiske og thai damer er mer kvinnelige og varmere mennesker enn de norske kvinnene. Norske kvinner er veldig opptatt av å være "selvstendige", så selvstendige at de ikke har plass for noen andre i sine liv. Men samtidig er de veldig opptatt av at han har en masse penger hun kan bruke...

Er det da virkelig så rart at menn faller for kvinner som viser at de er mer opptatt av personen enn av det yttre?

• Liker 4
Skrevet

• Liker 3
Annonse
Skrevet

Har jeg truffet ei norsk jente som hadde vært interessert i å bli kjent med meg og gitt meg de samme følelsene hadde jeg ikke nølet da heller. Men nå er jeg jo ikke noen fotomodell eller er heller ikke rik, og i mine øyne utifra mine erfaringer er det dette norske kvinner er ute etter, snakker bare utifra de jeg har møtt, mener ikke å fornærme noen.

Her har jeg møtt ei som ser meg for hvem jeg er og verdsetter dette og hun er slik jeg drømmer om at ei jente skal være. Jeg får høre utifra alle jeg møter at jeg har en utrolig snill og varm personlighet. Men har også fått den at de ser på meg som vennemateriale og ikke noe annet, finner seg andre typer som ikke behandler de godt, kommer til meg og gråter over at det er slutt og spør hvorfor ikke de kan være snill og varm som meg. Vel her har jeg møtt ei som verdsetter min personlighet, og selvfølgelig skal vi møtes flere ganger før noe ekteskap skjer, men samtidig så innrømmer jeg at det er henne jeg ønsker og dele mitt liv med, hvorfor ikke tenke på det da?

• Liker 1
Skrevet

Dette høres kanskje veldig slemt ut. Men er ikke unge russiske damer kjent for å gå etter menn fra rike land?

• Liker 5
Skrevet

Det kan godt hende det, men hvis man føler at kjemien er der, følelsene er der, hvorfor ikke satse? Det er vel golddiggere i verden uansett hvilket land de er fra

• Liker 1
Skrevet

Det kan godt hende det, men hvis man føler at kjemien er der, følelsene er der, hvorfor ikke satse? Det er vel golddiggere i verden uansett hvilket land de er fra

Hvorfor er du så sikker på at dette er ekte kjærlighet. Du sier du aldri har blitt sett på noe annet enn venn av norske damer? Har du vært i forhold før og har noe å sammenligne med?

Ikke missforstå det kan godt hende at du fakktisk hahr møtt den rette, jeg har sett på et lite stykke thailand og mange av de damene forguder fakktisk mannen sin. Men det finnes mange damer som bare vil utnytte deg så vær litt obs på signaler, vent med giftemål. Prøv å møtes ofte sånn at du kan se hvordan dere fungerer sammen. Inviter hun til Norge for å se om hun er villig til å tilpasse seg? Lykke til jeg håper virkelig fu har funnet den rette.

• Liker 3
Skrevet

Har jeg truffet ei norsk jente som hadde vært interessert i å bli kjent med meg og gitt meg de samme følelsene hadde jeg ikke nølet da heller. Men nå er jeg jo ikke noen fotomodell eller er heller ikke rik, og i mine øyne utifra mine erfaringer er det dette norske kvinner er ute etter, snakker bare utifra de jeg har møtt, mener ikke å fornærme noen.

Her har jeg møtt ei som ser meg for hvem jeg er og verdsetter dette og hun er slik jeg drømmer om at ei jente skal være. Jeg får høre utifra alle jeg møter at jeg har en utrolig snill og varm personlighet. Men har også fått den at de ser på meg som vennemateriale og ikke noe annet, finner seg andre typer som ikke behandler de godt, kommer til meg og gråter over at det er slutt og spør hvorfor ikke de kan være snill og varm som meg. Vel her har jeg møtt ei som verdsetter min personlighet, og selvfølgelig skal vi møtes flere ganger før noe ekteskap skjer, men samtidig så innrømmer jeg at det er henne jeg ønsker og dele mitt liv med, hvorfor ikke tenke på det da?

Naivt. I russisk sammenligning er norsk uføretrygd det samme som å være rik. Og du er en billett inn i et vestlig land der mulighetene er tusen ganger bedre enn russland. ALT annet er for henne bedre enn å sitte arbeidsledig i et land uten sosialt sikkerhetsnett. Det har neppe noe med din personlighet å gjøre når alternativet er prostitusjon på gata.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...