Fanteria Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Er det mulig å tapetsere speil? Finnes det lim som gjør at de festes? Har en skyvedørsgarderobe som går over hele veggen... Og ja, alt i speil. Denne har jeg lys til å endre på uten å måtte bytte dører.
Fanteria Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #2 Skrevet 13. februar 2011 Må vel legge til at jeg har lest om klebefolie, men til hvilken pris? Fant ingen gode nettsider. Har også sett på nett at noen nevner pussepapir for at limet skal kunne feste seg. Men på speil? Vil det fungere?
Fanteria Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2011 Til slutt fant jeg det jeg var på leting etter! Om det er noen som lurer på det samme: http://www.ifi.no/main.jsp?content=/doc/TipsTV2/2008/2008_09/SkjuleSpeil.htm
juliane Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Moro når man googler "tapet på speil", og så er det gode, gamle KG som dukker opp først. Hvordan gikk det med dørene dine Fanteria, funket det greit med tapet på speilene? Brukte du heftgrunn først? Har nettopp kjøpt leilighet med en herlig stor skyvedørsgarderobe - og fem meter med speil på dørene. Og som om ikke det var nok er kantene rundt speilene skinnende "gull". Har lyst til å lakke rammene hvite og tapetsere speilene med et hvitt tapet med litt diskre mønster av et eller annet slag...
Fanteria Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2011 Vi er ikke kommet i mål med soverommet. Nå etter at vi malte det mørkt tror jeg faktisk at jeg vil beholde speildørene. Så har dessverre ingen erfaringer å komme med :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå